zz
Aktualno

O novi podobi tekmovanja Outstanding

Europlakat je predstavil novo komunikacijsko podobo tekmovanja Outstanding za leto 2024, ki so jo tokrat zaupali oblikovalskemu studiu Ljudje. Zakaj prav njim?

Tomaž Žontar, vodja projekta Outstanding pri Europlakatu je za MM povedal, da so letos pri Europlakatu po trinajstih letih sodelovanja z oglaševalskimi agencijami in njihovimi kreativnimi teami pri ideji in izvedbi vsakoletne podobe na pobudo predsednika žirije Draga Mlakarja k sodelovanju povabili uveljavljen oblikovalski studio z impresivnim portfeljem naročnikov in izvedenih projektov.

Želimo polepšati slovenske ceste in ulice

»Ravno neobremenjenost avtorjev s klasičnimi oglasi kot takimi je verjetno vodilo avtorje k oblikovno prečiščeni in namenoma skoraj 'nevidni', pa vseeno neverjetno močni idejni rešitvi. Podoba odraža točno to, kar pri Europlakatu s projektom Outstanding želimo doseči – z odgovornim oblikovanjem in spoštovanje ciljnih javnosti in prostora polepšati slovenske ceste in ulice. Si predstavljate, da bi imeli v zunanjem oglaševanju več Banksy-jev in bi bili oglasi deležni približno take pozornosti kot njegova ulična dela? Ko se bo to zgodilo, Outstanding ne bo več potreben...«

Iz studia Ljudje so zbrano idejno rešitev obrazložili z besedami: »Idejna rešitev s svojo subtilnostjo in izvedbo v (imitaciji) tisočletnega materiala za javno sporocanje opozarja na vlogo in odgovornost zunanjega oglaševanja, hkrati pa nastopa kot spomenik izstopajočim in nagrajenim rešitvam na tem mediju.«

Outstanding bo tradicionalno potekal v ljubljanski Operi, in sicer 30. januarja 2025.

zz

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji