![PVMA](/sites/default/files/styles/article_620x440/public/images/puma.png.webp?itok=hrxlpALh)
Ko PUMA postane PVMA
Blagovna znamka športne opreme Puma je v Indiji za en teden spremenila svoje ime, kar so mnogi že označili za najboljšo marketinško potezo leta.
Novo ime so predstavili na zunanjih oglasnih površinah, pri tem pa ni šlo le za marketinški trik, s katerim bi želeli pritegniti pozornost potrošnikov, ampak za strateško potezo. Z njo so želeli hkrati proslaviti dosežke Pusarle Venkate Sindhu (njen vzdevek je PV Sindhu), ki je dobitnica olimpijske medalje v badmintonu in nova Pumina ambasadorka, ter oznaniti vstop blagovne znamke na področje badmintona.
Zakaj badminton?
Po poročilu raziskave Think Sports, ki sta jo opravila Google in Deloitte, ima badminton v Indiji okoli 57 milijonov oboževalcev. Skoraj polovica med njimi je pripadnikov generacije Z, kar dokazuje, da gre za šport, ki se zdi privlačen mlajši generaciji športnih navdušencev. To se ujema s Pumino željo, da bi prenovili oz. pomladili blagovno znamko in da bi za globlje povezovanje s potrošniki uporabljali kreativne in kulturno pomembne strategije.