PVMA
Aktualno

Ko PUMA postane PVMA

Blagovna znamka športne opreme Puma je v Indiji za en teden spremenila svoje ime, kar so mnogi že označili za najboljšo marketinško potezo leta.

Novo ime so predstavili na zunanjih oglasnih površinah, pri tem pa ni šlo le za marketinški trik, s katerim bi želeli pritegniti pozornost potrošnikov, ampak za strateško potezo. Z njo so želeli hkrati proslaviti dosežke Pusarle Venkate Sindhu (njen vzdevek je PV Sindhu), ki je dobitnica  olimpijske medalje v badmintonu in nova Pumina ambasadorka, ter oznaniti vstop blagovne znamke na področje badmintona.

Zakaj badminton?

Po poročilu raziskave Think Sports, ki sta jo opravila Google in Deloitte, ima badminton v Indiji okoli 57 milijonov oboževalcev. Skoraj polovica med njimi je pripadnikov generacije Z, kar dokazuje, da gre za šport, ki se zdi privlačen mlajši generaciji športnih navdušencev. To se ujema s Pumino željo, da bi prenovili oz. pomladili blagovno znamko in da bi za globlje povezovanje s potrošniki uporabljali kreativne in kulturno pomembne strategije.

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji