AGENCIJA MCCANN LJUBLJANA OSVOJILA ŠTIRI ZLATE NAGRADE NA ANTHEM AWARDS V NEW YORKU
Projekt Share Planica družbe Mastercard in agencije McCann Ljubljana so na newyorškem festivalu Anthem Awards z zlatom nagradili kar štirikrat.
Eva Peserl
Festival Anthem Awards je del Webby Awards in nagrajuje posameznike, podjetja in organizacije, ki po vsem svetu sledijo globalnim spremembam, postavljajo nove mejnike in s svojimi dejanji navdihujejo druge. Med 2.300 prijavljenimi deli iz 34-ih držav je Share Planica kot edini slovenski projekt prejela štiri zlate nagrade, ki jih podeljuje Mednarodna akademija digitalnih umetnosti in znanosti (IADAS). Dve nagradi so prejeli v kategorijah ozaveščanja, in sicer za korporativno družbeno odgovornost, in v kategoriji kampanja – blagovna znamka, dvakrat pa v kategorijah vključevanja skupnosti, in sicer za kampanjo – blagovno znamko ter korporativno družbeno odgovornost.
Aleš Petejan, direktor marketinga pri Mastercard Slovenija, je ob tej priložnosti povedal: »Veseli nas, da je naša zavezanost k ustvarjanju bolj vključujoče družbe prepoznana tudi na svetovni ravni, kot je festival Anthem Awards. Osvojitev štirih zlatih nagrad je dokaz, da lahko s skupnimi močmi dosežemo resnične spremembe.«
Anže Jereb, kreativni direktor v agenciji McCann Ljubljana, pa je občutke strnil kratko in jedrnato: »Dobro je, ko je dobro z dobrim poplačano.«