share
Aktualno

AGENCIJA MCCANN LJUBLJANA OSVOJILA ŠTIRI ZLATE NAGRADE NA ANTHEM AWARDS V NEW YORKU

Projekt Share Planica družbe Mastercard in agencije McCann Ljubljana so na newyorškem festivalu Anthem Awards z zlatom nagradili kar štirikrat.

Festival Anthem Awards je del Webby Awards in nagrajuje posameznike, podjetja in organizacije, ki po vsem svetu sledijo globalnim spremembam, postavljajo nove mejnike in s svojimi dejanji navdihujejo druge. Med 2.300 prijavljenimi deli iz 34-ih držav je Share Planica kot edini slovenski projekt prejela štiri zlate nagrade, ki jih podeljuje Mednarodna akademija digitalnih umetnosti in znanosti (IADAS). Dve nagradi so prejeli v kategorijah ozaveščanja, in sicer za korporativno družbeno odgovornost, in v kategoriji kampanja – blagovna znamka, dvakrat pa v kategorijah vključevanja skupnosti, in sicer za kampanjo – blagovno znamko ter korporativno družbeno odgovornost.

Aleš Petejan, direktor marketinga pri Mastercard Slovenija, je ob tej priložnosti povedal: »Veseli nas, da je naša zavezanost k ustvarjanju bolj vključujoče družbe prepoznana tudi na svetovni ravni, kot je festival Anthem Awards. Osvojitev štirih zlatih nagrad je dokaz, da lahko s skupnimi močmi dosežemo resnične spremembe.«

Anže Jereb, kreativni direktor v agenciji McCann Ljubljana, pa je občutke strnil kratko in jedrnato:  »Dobro je, ko je dobro z dobrim poplačano.«

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji