Aldi kršil avtorske pravice konkurenta
Trgovska veriga Aldi je uporabila grafično podobo izdelka Baby Bellies, zato da bi pridobila komercialno prednost, ugotavlja sodišče.
Trgovska veriga Aldi je bila spoznana za krivo kršitve avtorskih pravic pri embalaži otroških prigrizkov, pri čemer je uporabila dizajn konkurenčne znamke Baby Bellies kot »šablono«. Avgusta 2021 je namreč Aldi pod znamko Mamia predstavil prenovljeno embalažo prigrizkov Baby Puffs, ki je zelo podobna embalaži Baby Bellies.
Oktobra istega leta je avstralsko podjetje Hampden Holdings, lastnik Baby Bellies, vložilo tožbo zaradi kar enajstih izdelkov, sodišče pa je ta teden razsodilo, da je Aldi kršil avtorske pravice pri treh izdelkih in njihovo potezo kopiranja označilo za zelo očitno.
Dokazi so celo pokazali, da je leta 2019 Aldi v navodilih oblikovalski agenciji označil embalažo Baby Bellies kot šablono, ne le kot navdih. Kljub spremembam, kot so zamenjava sove z opico in spremembe pisave, je sodnik presodil, da gre za kršitev avtorskih pravic, narok za določitev odškodnine pa bo razpisan pozneje.
Aldi je embalažo zamenjal in po novem uporablja drugačno, in sicer z risanim ptičkom.
To se trgovcu ni zgodilo prvič, saj je bil leta 2018 obtožen zavajajočega ravnanja v zvezi z izdelki za lase; tožbo proti Aldiju je vložila znamka Moroccan Oil.