
Alessio: Ali imate dovolj denarja za zagon lastne znamke?
Modna znamka Alessio, ki jo je Aleš Čakš predstavil marca 2019 v trgovini Cliché oblikovalke Jelene Pirkmajer, se vrača z novo kolekcijo. Ob tej priložnosti smo spregovorili z znanim novinarjem in modnim poznavalcem.

Kaja Kovič
Aleš Čakš po šestih letih znova stopa na modno prizorišče, kjer se je prvič predstavil z znamko Alessio. Tokrat se posveča urbanim posameznikom, ki cenijo prefinjeno ulično modo. Njegova nova kolekcija prinaša minimalistične črno-bele kose, med katerimi so srajčne obleke, srajce z oblikovalskimi detajli, gatsby hlače in značilni 'kinky' puliji s kratkimi rokavi ali brez njih. Alessio ostaja zvest tudi priljubljenim tote torbam, ki so tokrat prvič na voljo v rebrastem žametu.
Všečki še ne zagotavljajo nakupa
Čakš je za MM povedal, da prepoznavnost znamke Alessio gradi z modnimi dogodki, na primer pojavnimi, pop-up prizorišči, modnimi revijami in objavami oblačil na družbenih omrežjih. »Za prepoznavnost znamke veliko naredijo tudi moje stalne stranke, ki širijo glas o Alessiu. Seveda pa imajo danes družbena omrežja veliko vlogo pri promociji vsega. Za širitev glasu o moji znamki in kolekcijah so družbena omrežja super, a všečki še ne zagotavljajo nakupa. Za to so še vedno najboljši dogodki v živo.«
Oblikovalec podaja še nasvet za mlade: »Če nekdo razmišlja o ustvarjanju modne znamke, naj pretehta, ali ima dovolj denarja za zagon lastne znamke. Blago, dobre šivilje in krojačice, fotografije, dogodki in promocija stanejo. Meni osebno pomaga, da sem iz sveta medijev in poznam veliko novinarjev in urednikov.«