bold
Aktualno

Ali oglasi TikTok Spark v Sloveniji delujejo?

Pri agenciji bold.group so raziskali novo možnost oglaševanja, ki jo ponuja TikTok, imenovano Spark Ads.  Ti omogočajo promocijo že objavljenih organskih videoposnetkov, kar prinaša bolj naraven občutek oglaševanja.

Boldovci so se spraševali, kako učinkoviti so v resnici tovrstni oglasi. Preizkusili so jih na lastnih vsebinah, in sicer s ciljem doseči širše občinstvo in oceniti rezultate v primerjavi s pričakovanji.

Strateški pristop

Kreativna vsebina: iz nabora videoposnetkov so izbrali šest TikTokov, ki so si bili po uspešnosti (organskem dosegu) različni. Vsi so bili pristni, zabavni, pokazali so njihove zaposlene in njihovo dinamiko. Videi niso bili specifično ustvarjeni za dosego določenega cilja, temveč so služili predvsem kot testiranje novo odprtega slovenskega oglaševalskega trga, da bi bolje razumeli odzive občinstva in priložnosti za nadaljnjo rast. Kampanj niso omejevali, saj jih je zanimalo, koga bo TikTok sam izbral za ciljno skupino.

Opredelitev KPI-jev

  • Meritev dosega in angažiranosti: koliko uporabnikov bodo dosegli in koliko interakcij (lajkov, deljenj, komentarjev) bodo prejeli?
  • Analiza CTR (Click-through rate): kolikšen odstotek uporabnikov je kliknil na oglas?
  • Rast sledilcev: ali so pridobili nove sledilce na TikToku?

Rezultati

bold

bold

  • Najboljši CTR:
    Videoposnetek z vsebino »ugani slogan« je dosegel najvišji CTR (2,30 %), kar je skoraj dvakrat več od povprečja. Pri bold.group sklepajo, da zato, ker je bila vsebina bolj usmerjena v marketinške teme, kar neposredno sovpada z njihovo dejavnostjo. Interaktivnost videa, kjer so gledalci sodelovali pri ugibanju slogana, je pritegnila tiste, ki jih zanimajo kreativnost in oglaševanje. Poleg tega je bil v oglasu jasno oblikovan CTA »izvedi več«, kar je gledalce vodilo k obisku njihove spletne strani. 
  • Novi sledilci:
    Kampanja je prinesla 228 novih sledilcev, kar pravijo, da je za testni trg spodbuden rezultat, še posebej glede na to, da kampanja, nagovori in sporočilnost sploh niso bili usmerjeni v pridobivanje novih sledilcev.
  • Organske delitve vsebin:
    V kampanji so na šestih različnih videih dosegli 8.687 všečkov, 51 komentarjev in 48 delitev, kar kaže na izjemno angažiranost občinstva. Še bolj zanimivo pa je dejstvo, da so te rezultate dosegli z vložkom slabih 200 €. To kaže, kako učinkovit je lahko TikTok Spark Ads tudi z manjšim proračunom, saj je kampanja z minimalnimi stroški uspela pritegniti široko občinstvo in spodbuditi visoko raven interakcije z vsebino.

Priporočila za nadaljnje kampanje

Anja Zakovšek, specialistka za učnikovitostni marketing pri agenciji bold.group, je po opravljeni raziskavi povedala: »Na podlagi rezultatov smo pridobili odličen vpogled v delovanje TikTok Spark Ads na slovenskem trgu. Kampanja je pokazala, da smo tudi z obstoječimi videovsebinami, ki niso imele specifičnega sporočila in CTA-ja, dosegli zelo dobre rezultate, z odličnimi metrikami, celo bolje, kot smo pričakovali.« Poudarila pa je tudi, da bi pri prihodnjih kampanjah izboljšali rezultate z natančnejšim ciljanjem občinstva, kar bi omogočilo še boljše doseganje specifičnih ciljev in povečanje učinkovitosti oglasov. »Kot primer: izdelamo lahko TikToke, s katerimi bomo spodbudili rast sledilcev, z drugo skupino oglasov pa se usmerimo na ljudi, ki delajo v marketingu in ki jih želimo pripeljati na svojo spletno stran,« je razložila.

Od zaključka tega konkretnega primera na istem projektu niso izvajali dodatnih testiranj, vendar pa so v tem času sodelovali z naročniki, pri katerih je uporaba oglasov Spark Ads del oglaševalske strategije.Tudi pri teh so opazili pozitivne rezultate. »Lahko rečem, da so se Spark Ads izkazali za zelo uspešne pri povečanju vidnosti vsebine, prepoznavnosti oz. prisotnosti blagovne znamke na trgu, angažiranju uporabnikov in doseganju ciljnih občinstev na avtentičen in bolj naraven način. Pri oglaševanju na TikToku oz. natančneje Spark Adsih se je izkazalo, da za doseganje odličnih rezultatov ni nujno sodelovati z velikimi ali že uveljavljenimi ustvarjalci vsebin. Tudi manjši, novi ali manj prepoznavni ustvarjalci lahko prinesejo izjemne rezultate, če je vsebina zanimiva in pristna,« je povedala za MM. Dodaja, da so z rezultati zelo zadovoljni. »Da, z rezultati smo zelo zadovoljni. Ko se odpira nov trg, je vedno prisotna določena stopnja negotovosti, saj nikoli ne moreš natančno vedeti, kaj pričakovati. Čeprav je v takšnih situacijah koristno imeti predhodne izkušnje iz drugih trgov, saj ti to daje določeno izhodišče in razumevanje, kako pristopiti, je pomembno upoštevati, da se strategije in taktike ne prenašajo vedno neposredno,« je še dodala. Kljub temu da je to zagotovo eden izmed najpreprostejših načinov oglaševanja na TikToku, pa Anja Zakovšek poudarja, da to nikakor ni »no effort« način oglaševanja. »Pomembno je, da oglaševalci izbiramo vsebine, ki so kakovostne, zanimive in privlačne za določeno ciljno občinstvo. Prav tako ne smemo pozabiti, da je ključnega pomena sodelovanje z ustvarjalci, ki ustrezajo identiteti izbrane blagovne znamke. Torej, čeprav so Spark Ads enostavni za upravljanje, uspeh zahteva strateški pristop in pozornost do podrobnosti,« je zaključila.

 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji