Amadea Šoln
Aktualno

Amadea Šoln iz SHIFT-a v NLB

Konec novembra 2024 se je ekipi blagovne znamke in komuniciranja NLB pridružila Amadea Šoln.

Amadea Šoln je strokovnjakinja za komuniciranje z dvanajstimi leti izkušenj z delom v večkrat nagrajenih oglaševalskih agencijah. Njena karierna pot se je začela v agencijah Renderspace in Pristop, kjer je delala kot vodja projektov, nadaljevala pa se je v agenciji SHIFT. Tam je kot vodja projektov, nato pa kot direktorica projektov, skrbela za odnose z naročniki, dolgoročen razvoj njihovih blagovnih znamk ter uspešno izvedbo komunikacijskih projektov.

S svojim znanjem in bogatimi izkušnjami bo okrepila ekipo, ki skrbi za oglaševalske kampanje NLB v Sloveniji, obenem pa bo tudi iskala sinergije in priložnosti pri oglaševanju na drugih regijskih trgih, kjer je prisotna NLB Skupina. »S tem bo prispevala k še dodatni utrditvi in razvoju ene od najmočnejših regijskih blagovnih znamk,« pravijo v NLB.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji