Amazon razjezil vplivneže
Amazon je leta 2017 predstavil svoj program za vplivneže, ki so ga lani dopolnili s projektom »Inspire«, v prevodu »Navduši«. A vplivneži so vse manj navdušeni nad sodelovanjem, za katerega jim ponujajo pičlo plačilo.
»Inspire« je del programa za vplivneže, namenjen predvsem snemanju kratkih posnetkov, podobnih TikTok videom, ki prikazujejo izdelke, ki jih je mogoče kupiti na Amazonu. Za posnetke naj bi po poročanju nekaterih vplivnežev sprva ponujali okoli 250 dolarjev (oz. približno 230 evrov) na posnetek. Zdaj pa so ta znesek na Amazonu bistveno znižali – vplivneži se namreč pritožujejo, da nova Amazonova ponudba znaša 12.500 dolarjev v zameno za kar 500 videoposnetkov (torej 25 dolarjev na posnetek). Nad ponujenim zneskom so ogorčeni, saj pravijo, da je odločno prenizek.
Za primerjavo: pri platformi Brands Meet Creators poročajo, da ustvarjalci vsebin od blagovnih znamk povprečno prejmejo okoli 200 dolarjev za en (15–60 sekundni) video, pri čemer se cene razlikujejo glede na število sledilcev vplivneža, vrsto izdelka ali število videoposnetkov, ki ga zagotovi za blagovno znamko.