amazon
Aktualno

Amazon razjezil vplivneže

Amazon je leta 2017 predstavil svoj program za vplivneže, ki so ga lani dopolnili s projektom »Inspire«, v prevodu »Navduši«. A vplivneži so vse manj navdušeni nad sodelovanjem, za katerega jim ponujajo pičlo plačilo.

»Inspire« je del programa za vplivneže, namenjen predvsem snemanju kratkih posnetkov, podobnih TikTok videom, ki prikazujejo izdelke, ki jih je mogoče kupiti na Amazonu. Za posnetke naj bi po poročanju nekaterih vplivnežev sprva ponujali okoli 250 dolarjev (oz. približno 230 evrov) na posnetek. Zdaj pa so ta znesek na Amazonu bistveno znižali – vplivneži se namreč pritožujejo, da nova Amazonova ponudba znaša 12.500 dolarjev v zameno za kar 500 videoposnetkov (torej 25 dolarjev na posnetek). Nad ponujenim zneskom so ogorčeni, saj pravijo, da je odločno prenizek.

Za primerjavo: pri platformi Brands Meet Creators poročajo, da ustvarjalci vsebin od blagovnih znamk povprečno prejmejo okoli 200 dolarjev za en (15–60 sekundni) video, pri čemer se cene razlikujejo glede na število sledilcev vplivneža, vrsto izdelka ali število videoposnetkov, ki ga zagotovi za blagovno znamko.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji