k
Aktualno

Anja Damjanović postala vodja marketinga v podjetju Sinecon

Po delu v sektorjih, kot so turizem, maloprodaja in proizvodnja, nadaljuje kariero v IT-svetu.

Anja Damjanović je svoje izkušnje nabirala v turistični agenciji Ekorna, kjer je skrbela za razvoj kreativnih turističnih programov za tujce, ki so svoj dopust preživljali v tem delu Evrope. Nato jo je pot ponesla v Big Bang, kjer je bila njena glavna naloga inovativno manevrirati in izstopati v poplavi konkurentov ter dražljajev za kupce. Pozneje se je odpravila na Plastiko Skaza, kjer se je ukvarjala z inovativnimi pristopi v generiranju novih in kakovostnih potencialnih stikov na področju B2B za proizvodne namene. »Verjamem, da sem na Sinecon prišla s širokimi izkušnjami in poglobljenim znanjem, s katerim bom tako platformo Bizmatch kot tudi svetovalno podjetje Sinecon popeljala na višjo raven,« je dejala Damjanovićeva.

Med drugim bo namreč prevzela tudi vodenje neodvisne B2B-povezovalne platforme Bizmatch, ki podjetjem, ki se trenutno nahajajo v fazi digitalizacije, omogoča najti optimalen in zaupanja vreden izdelek ali izvajalca.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji