jn
Aktualno

BalCannes: Oglaševalec leta je podjetje Radgonske gorice

Na Dnevih komunikacij v Rovinju je potekala razglasitev nagrad tekmovanja BalCannes, na kateri je nagrade prejelo več slovenskih projektov, slovensko podjetje Radgonske gorice pa je bilo imenovano za oglaševalca leta.

Prvi večer dogodka Dnevi komunikacij je potekal v znamenju razglasitve zmagovalcev BalCannesa, regionalnega tekmovanja v kreativnosti, na katerega so svoje kreativne ideje prijavljala podjetja in agencije iz petih držav regije – iz Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Severne Makedonije, Slovenije ter Srbije. Slovenci so se na zmagovalni oder povzpeli večkrat.

Veliko nagrado sta prejela Pionirji komunikacije in Metalac za projekt »Metalac x Konstrakta - Umetnik mora jesti kuhano«. Naziv najboljše agencije tokrat pripada agenciji Bruketa&Žinić&Grey, najboljša oglaševalca pa sta slovensko podjetje Radgonske gorice in srbsko podjetje The Fun&Fit Company. Posebno nagrado uredniški izbor v izboru strokovnih predstavnikov medijev je prejel projekt Untouched By Light podjetja Radgonske Gorice in agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Dve zlati in dve srebrni

Zlato priznanje v kategoriji alkoholne pijače je prejel projekt »Untouched By Light« podjetja Radgonske Gorice in agencije Bruketa&Žinić&Grey. V kategoriji trgovina na drobno je zlato priznanje prejel projekt »Švedi« podjetja Lesnina MMS in agencije Futura DDB. Dobitnik srebrnega priznanja v kategoriji hrana je projekt »Glavni proti jutru« s strani Bureka Olimpija in Agencije 101. Srebrno priznanje v kategoriji turizem, kultura in prosti čas sta za kampanjo »Twitter Amplify – kampanja Tour de France« osvojili Slovenska turistična organizacija in agencija Pristop Media.

jn

O drugih prejemnikih nagrad si preberite v prihodnji tiskani izdaji Marketinga magazina, tisti bolj neučakani pa na uradni spletni strani dogodka https://balcannes.com/.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji