Balticbest 2022: Več nagrad za Imago Ogilvy in Bruketa&Žinić&Grey
Končan je festival Balticbest, kjer nagrajujejo oglaševalske projekte držav z manj kot petimi milijoni prebivalcev. Med prejemniki nagrad iz držav iz regije sta tudi hrvaški agenciji Imago Ogivly in Bruketa&Žinić&Grey.
Agencija Imago Ogilvy je bila s svojim projektom »Beestro« za hrvaškega proizvajalca kave in čajev Franck nagrajena štirikrat, in sicer z dvema zlatima in dvema srebrnima nagradama. Franck je predstavil novo gostinsko franšizo Franck Beestro, v središču projekta pa je posoda za medovite rastline, ki jo lahko postavite na kateri koli balkon, teraso, okno ali vrt in tako v času cvetenja vsak dan gostite in nahranite na desetine čebel. Vsak, ki postane lastnik Beestroja, postane partner Francka in sklene tudi dogovor, s katerim potrjuje, da ima rad čebele in želi prispevati k njihovemu ohranjanju.
Bruketa&Žinić&Grey je z dvema srebrnima nagradama še obogatil že tako veliko zbirko nagrad za projekt »Brigometer«, ki so ga skupaj z agencijo Go2Digital zasnovali za zavarovalnico Croatia Osiguranje. Gre za interaktivni oglas, ki uporablja umetno inteligenco za merjenje skrbi mimoidočih.
O drugih nagrajenih delih na Balticbestu, kjer je žiriranje potekalo v živo preko spleta, bomo poročali v tiskani izdaji Marketing magazina. Med člani žirije je bil tudi Gašper Meden, novinar Marketing magazina.