bla
Aktualno

Balticbest 2022: Več nagrad za Imago Ogilvy in Bruketa&Žinić&Grey

Končan je festival Balticbest, kjer nagrajujejo oglaševalske projekte držav z manj kot petimi milijoni prebivalcev. Med prejemniki nagrad iz držav iz regije sta tudi hrvaški agenciji Imago Ogivly in Bruketa&Žinić&Grey.

Agencija Imago Ogilvy je bila s svojim projektom »Beestro« za hrvaškega proizvajalca kave in čajev Franck nagrajena štirikrat, in sicer z dvema zlatima in dvema srebrnima nagradama. Franck je predstavil novo gostinsko franšizo Franck Beestro, v središču projekta pa je posoda za medovite rastline, ki jo lahko postavite na kateri koli balkon, teraso, okno ali vrt in tako v času cvetenja vsak dan gostite in nahranite na desetine čebel. Vsak, ki postane lastnik Beestroja, postane partner Francka in sklene tudi dogovor, s katerim potrjuje, da ima rad čebele in želi prispevati k njihovemu ohranjanju.

Bruketa&Žinić&Grey je z dvema srebrnima nagradama še obogatil že tako veliko zbirko nagrad za projekt »Brigometer«, ki so ga skupaj z agencijo Go2Digital zasnovali za zavarovalnico Croatia Osiguranje. Gre za interaktivni oglas, ki uporablja umetno inteligenco za merjenje skrbi mimoidočih.

O drugih nagrajenih delih na Balticbestu, kjer je žiriranje potekalo v živo preko spleta, bomo poročali v tiskani izdaji Marketing magazina. Med člani žirije je bil tudi Gašper Meden, novinar Marketing magazina.

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji