tek
Aktualno

Blagovne znamke s »tekaškim« poslanstvom

Zdrav duh v zdravem telesu je rek, ki se ga zavedajo tudi v številnih podjetjih, kjer spodbujajo k telesni aktivnosti. Med bolj priljubljenimi oblikami gibanja je tek, ki je pri naših sogovornikih že tradicionalen način aktivacije množic.

dm tek kot del identitete podjetja

Konec maja je v ljubljanskem parku Tivoli potekal tradicionalni dm tek. Dogodek je konceptualno in idejno nastal v koncernu in že več let poteka v večini držav, kje deluje. V dm-u pravijo, da gre za dogodek, ki prikazuje bistvo njihovega delovanja. »Poudarjamo, da nam je pomemben človek in to, kako se človek počuti. Prav vsakemu posamezniku lahko zagotovimo kakovostno ponudbo  izdelkov, enako je tudi pri dogodku. Želimo, da preživijo aktiven, prijeten in zabaven dan, za katerega pa poskrbimo, da je kot dogodek kakovostno celostno oblikovan,« so povedali za MM.

Kot pravijo, dm tek za ženske ni le športni dogodek, ampak eden od največjih dogodkov za ženske, na kar so zelo ponosni, saj so prav ženske v največji meri njihove kupke. »Prav tako imamo več kampanj skozi leto, ki se osredotočajo bodisi na notranjo ali zunanjo lepoto, zato je morda logična posledica, da jim v zahvalo ponudimo dogodek, kjer slavimo to, kar so – žensko moč, energijo, dobro počutje, solidarnost. S tem dogodkom želimo prav to sporočati tudi javnosti.«

Na dogodek gledajo tudi kot na velik gradnik ugleda in prepoznavnosti dm-a kot blagovne znamke, saj opažajo, da jih praktično vsakdo prepozna prav po teku za ženske, ki je postal del identitete podjetja.

dmtek2

Aktivni v svoji koži

Vikend po dm teku so v Kozmetiki Afrodita v sodelovanju z radiom Štajerski val že šestič organizirali Afroditin tek v Rogaški Slatini. V Kozmetiki Afrodita menijo, da bi se morali vsak dan razgibati, prepotiti, globoko zadihati, razgibati sklepe, mišice in tetive in s tem prevetriti tudi lastne misli, vendar žal nimamo vedno časa. »Dejstvo je, da je tek primeren za vse starosti, zato je idealna priložnost, da naredimo nekaj zase in za svoje zdravje. Tek je ena od najbolj priljubljenih oblik rekreacije, tečejo mladi in stari, za tek ne potrebujete drugega kot nekaj volje za nabiranje kondicije, športne copate in za začetek nekaj osnovnih napotkov za vadbo. Z Afroditinim tekom želimo spodbuditi ljudi v našem okolju in širše k bolj zdravemu načinu življenja, saj lepota vsakega posameznika izvira od znotraj. Hkrati pa želimo kot družbeno odgovorno podjetje prispevati k še prijetnejšemu in družinam prijaznemu okolju v Rogaški Slatini,« je za MM povedala Judita Železnik iz marketinga Kozmetike Afrodita.

Afroditin tek je organiziran kot aktivno, zabavno in pozitivno druženje vseh generacij, zato so letos teku na enega, pet in deset kilometrov dodali še rekreativni pohod na Janino in »vozičkanje«. »Kot zagovorniki aktivnega preživljanja prostega časa namreč verjamemo, da lepota in zdravje hodita z roko v roki. Naš korporativni slogan Lepa v svoji koži smo zato v sklopu Afroditinega teka nadgradili Aktivni v svoji koži,« še pove sogovornica.

Afroditin tek

Tekaška prireditev z najdaljšo tradicijo v tem delu Evrope

Ne le tek, temveč celoten maraton pa organizirajo v Radenski, kjer so letos pripravili že 41. Maraton treh src, ki velja za tekaško prireditev z najdaljšo tradicijo v tem delu Evrope. Hkrati se trudijo vsako leto osvežiti tek s kakšno novostjo. Leta 2019 so prvič organizirali tek s kužki, 2022 pa so pristopili k organizaciji dogodka s čim manj odpadkov in si prislužili naziv zero waste dogodek. »Maraton treh src ne bi bil mogoč brez podpore Radenske, ki je bila vsa ta leta trdna ne glede na lastništvo, gospodarsko ali politično situacijo. Tako dolga sodelovanja so redka celo v svetovnem merilu in izjemno nas veseli, da Kofola kot nova lastnica Radenske deli enake vrednote glede pomena podpore športu. V veliko veselje nam je, da je maraton za svojega vzel tudi direktor Marian Šefčovič,« pravijo v Radenski. 

Ker si prizadevajo za zdrav način življenja, podpirajo tudi druge dogodke, organizacije in posameznike, ki to omogočajo. »Kot podjetje z donacijami naših izdelkov in kot sponzorji podpiramo več kot 20 različnih športnih, tudi tekaških prireditev. Predani smo tudi stalnemu izboljševanju našega vpliva na okolje ter tesnemu sodelovanju z lokalnimi skupnostmi, v katerih stojijo naši proizvodni obrati,« še izvemo.

Maraton treh src

»Spodbujanje k zdravemu načinu življenja je naše poslanstvo«

Pod okriljem Zavarovalnice Triglav pa bo 9. septembra 2023 potekal 11. Triglav tek, ki s šestimi tekaškimi stezami različno pripravljenim tekačem vseh generacij odpira vrata v neokrnjeno naravo protokolarnega parka Brdo pri Kranju. »Dogodek, ki združuje dobrodelnost ter strast do športa in narave, odraža našo držo in prizadevanje, da v središču poslovnega sveta delujemo kot družbeno odgovorno podjetje. Z aktivnostmi in projekti na različnih področjih udejanjamo skrb za posameznika, njegov varnejši vsakdan in prihodnost. To je naše poslanstvo in tovrstne aktivnosti so pomemben gradnik naše blagovne znamke. Mednje sodi tudi spodbujanje k zdravemu načinu življenja in ozaveščanje – tako posameznikov kot podjetij – o pomenu skrbi za zdravje in dobro počutje,« pravijo v Zavarovalnici Triglav.

Triglav tek je ena od aktivnosti, s katerimi spodbujajo širšo javnost in svoje zaposlene k zdravemu življenjskemu slogu in h gibanju, ki pomembno pripomoreta k psihofizičnemu zdravju posameznika. Pri tem jim vsako leto pomagajo številni vrhunski slovenski športniki – ambasadorji Triglav teka. Dogodek obenem prispeva k uresničevanju ciljev projekta Zavarujmo prihodnost in tako predstavlja del trajnostno naravnanega delovanja Zavarovalnice Triglav. »Skupaj z našimi partnerji s področij športa, kulture, zdravstva, preventive in gospodarstva ozaveščamo o pomenu uresničevanja 17 ciljev trajnostnega razvoja Združenih narodov. Trajnostnim vidikom bomo posebno pozornost namenili tudi na letošnjem Triglav teku. Tekači bodo z udeležbo prispevali tudi k dobrodelnosti, saj Zavarovalnica Triglav na dogodku že vrsto let predaja donacije zdravstvenim ustanovam. Skupno smo doslej donirali skoraj 159.000 evrov,« so ponosni.

Triglav tek tudi letos nudi naslednje preizkušnje: polmaraton, tek na 10 in 5 kilometrov, štafetni tek trojk, družinski tek in otroški tek Kuža Pazi.

Triglav tek

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji