zzz
Aktualno

Blagovne znamke že ogrevajo javnost za OI Pariz 2024

Ta teden se v Parizu začenjajo težko pričakovane olimpijske igre. Zato smo pripravili izbor kampanj, ki so nas navdušile pred športnim dogodkom leta.

OI Pariz 2024 ni ključen dogodek le za šport, saj ima precej širše razsežnosti, močno vpliva tudi na področje oglaševanja blagovnih znamk. Dogodek je popolnoma spremenil običajne poletne tematike oglasov in vzpostavil nove standarde za sodelovanje blagovnih znamk z globalnim občinstvom. 

Nike

Pri trženju ob olimpijskih igrah je Nike že od nekdaj v ospredju. Blagovna znamka dosledno vlaga visoke zneske, po poročilih pa naj bi bil njen vložek  za igre 2024 največji doslej. Rezultat tega so vplivne kampanje, ki odmevajo pri občinstvu. Letos so predstavili raznoliko paleto ekipnih uniform, ki poudarjajo udobje športnikov in njihov individualni izraz. Njihov spekter stilov zagotavlja, da se športniki v oblačilih počutijo samozavestno in opolnomočeno.

zzz

Airbnb 

Airbnb s kampanjo »Gostite svet« pomaga olimpijskim športnikom; tistim, ki se pripravljajo na olimpijske in paraolimpijske igre, ponuja štipendijo za potovanja športnikov v vrednosti 2 tisoč dolarjev. Za trud in dosežke pa jim ponuja tudi potovalni sklad v vrednosti 500 dolarjev, ki ga športniki lahko izkoristijo za oddih, počitek in raziskovanje novih destinacij. Istočasno Airbnb zagotavlja tudi stanovanja za olimpijske igre in v Franciji izvaja obsežno kampanjo, s katero spodbuja ljudi, da se prijavijo kot gostitelji. 

zzz

P&G

Podjetje P&G ima edinstven pristop k marketingu v času OI, saj se osredotoča na zagotavljanje bistvene podpore športnikom v zakulisju olimpijskih iger. Z uporabo svojega obsežnega portfelja blagovnih znamk - več kot 30 blagovnih znamk, kot so Pampers, Venus, Gillette in Always, aktiviranih v več kot 40 državah - podjetje P&G zagotavlja, da so potrebe športnikov zadovoljene pred, med in po tekmovanju. V olimpijski vasi P&G zagotavlja praktične storitve, ki športnikom olajšajo življenje, vključno z vrtcem Pampers, pralnico Ariel in salonom z različnimi blagovnimi znamkami P&G. Športniki, ki tekmujejo na olimpijskih igrah Pariz 2024, lahko pričakujejo tudi dostop do izdelkov Oral-B v zobozdravstveni ambulanti in lahko dostopne izdelke za žensko higieno.

zzzz

Visa

Visa je svetovni olimpijski partner za plačilno tehnologijo že od leta 1986, leta 2018 pa je svoje olimpijsko partnerstvo podaljšala do leta 2032.

Letos so zasnovali kampanjo, v kateri pozivajo, da se z Viso povzpnete na višji nivo, hkrati pa prvič v zgodovini sodelujejo tudi s slovenskim športnikom. To je Koprčan Toni Vodišek, ki bo na olimpijskih igrah nastopil v novi jadralni disciplini formula kajt. Vodišek je tudi glavni akter v Visini kampanji v času olimpijskih iger, s katero nagovarja vse, ki se ukvarjajo s svojo strastjo in jo želijo spremeniti v poslovno pot. »Visa jih pri tem podpira, da dvignejo svojo igro na višji nivo,« pravijo.

visa

Samsung

Samsung je dolgoletni olimpijski partner. Za letošnje igre v Parizu je Samsung predstavil kampanjo »Odprtost vedno zmaga (Open Always Wins)«, ki je v skladu z uradnim sporočilom olimpijskih in paraolimpijskih iger v Parizu ter spodbuja vključenost in odprtost. Predstavili pa so tudi olimpijsko izdajo svojega novo najavljenega telefona Galaxy Z Flip6, ki je ekskluzivno zasnovan in prilagojen vsem športnikom, ki bodo tekmovali na prihajajočih olimpijskih in paraolimpijskih igrah Pariz 2024. 

zzz

Deloitte

Družba Deloitte je v sodelovanju z Mednarodnim olimpijskim komitejem začela kampanjo »Prvi efekt (The First Effect)«, ki predstavlja edinstven pristop na tem področju. Cilj te kampanje je namreč na novo opredeliti uspeh z osredotočanjem na trajni vpliv prelomnih dosežkov na olimpijskih in paraolimpijskih igrah in ne le na število medalj. Kampanja predstavlja zgodbe petih navdihujočih športnikov, ki so premagali ovire in se zapisali v zgodovino.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji