bledcom
Aktualno

BledCom: Odnosi z javnostmi in dobro počutje

Danes se na Bledu začenja dvodnevna, že 31. konferenca o raziskovanju odnosov z javnostmi BledCom.

BledCom je lani praznoval svojo tridesetletnico, vodilna tema pa je bila trajnost. V 31. različici se bodo posvetili dobremu počutju in vlogi odnosov z javnostmi pri tem. Na fotografiji sta predstavnika programskega in organizacijskega odbora dr. Dejan Verčič (FDV) in dr. Ana Tkalac Verčič (Ekonomska fakulteta Zagreb) na lanski, jubilejni konferenci.

Kako komuniciranje vpliva na počutje ljudi v dobi digitalizacije?

Tema letošnje mednarodne konference, ki jo organizira Center za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani, je vprašanje, kako odnosi z javnostmi in strateško komuniciranje nasploh vplivajo na dobro počutje ljudi, tako kot posameznikov kot tudi članov organizacij in družbe kot celote, še posebej v luči vse večje digitalizacije vsega. »Komuniciranje danes namreč ni več le orodje za sporazumevanje med ljudmi, temveč ljudje vse bolj bivajo in delajo v njem,« pojasnjuje prof. dr. Dejan Verčič, vodja programskega in organizacijskega odbora BledComa, profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na ljubljanski Fakulteti za družbene vede ter partner v družbi Herman & partnerji. Kot še dodaja, da čeprav gre pri digitalizaciji komuniciranja za nepovraten proces, pa premalo vemo o različnem doživljanju komuniciranja in njegovih učinkov po analognih in digitalnih kanalih, ki vse bolj nadomeščajo prve.

Na Bledu največ ameriških komunikacijskih akademikov

Skoraj tretjina od približno sto udeležencev konference prihaja z univerz v ZDA, sledijo Singapur, Velika Britanija, Nemčija, Italija in Portugalska. Letošnja uvodničarka bo trenutna predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA) Nataša Pavlović Bujas, ki se bo posvetila vprašanju dobrega počutja tako posameznikov kot tudi družbe na splošno, nato pa sledijo številne predstavitve znanstvenih prispevkov, ki zadevajo preoblematiko dobrega počutja v organizacijah in vloge (internega) komuniciranja pri tem.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji