Oglase ob 50-letnici Golfa ustvarili vozniki in ljubitelji tega modela
Letos je minilo 50 let od prve izvedbe Golfa, avtomobila, ki je še vedno sopotnik številnih generacij, ki jih nanj vežejo številni spomini.
Iz teh spominov so vozniki in ljubitelji Golfa ustvarili več kot 1800 unikatnih in legendarnih oglasov za nagradno igro Golf 50 let, ki so jo za Volkswagen Slovenija zasnovali in izpeljali v Agenciji 101. Golf 1 je namreč na ceste zapeljal že »davnega« leta 1974 in začel pisati zgodbe o zanesljivem in priljubljenem sopotniku. »V tej in vseh poznejših izvedbah nas je spremljal na vseh poteh. Postal je del spominskih fotografij, skrbno shranjenih v starih družinskih albumih in v zadnjem desetletju v digitalnih galerijah. In prav te spominske fotografije so odigrale osrednjo vlogo, saj so ljubiteli olfa z njimi lahko sodelovali v nagradni igri, v kateri je bila glavna nagrada novi Golf v izvedbi 50 let,« pripovedujejo v Agenciji 101.
Na pristajalni strani nagradne igre so sodelujoči lahko naložili svojo fotografijo s tem modelom, izbirali med prednastavljenimi stickerji in ustvarili na stotine oglasov z vsemi dosedanjimi modeli golfa. Svoje stvaritve so delili na družbenih omrežjih in sami poskrbeli za vsesplošno praznovanje častitljivega rojstnega leta. Da bi bilo slavje popolno, je Volkswagen letos predstavil novi Golf 8, ki je kot zadnji od modelov prav tako postal del vseh ustvarjenih oglasov. Na koncu je žreb določil zmagovalni oglas, avtor pa je domov odpeljal najnovejšega golfa.
Predstavljamo nekaj oglasov iz zbirke, ki je nastala v času trajanja nagradne igre in zaključni video, ki je prav tako nastal iz spominskih fotografij voznikov golfa.