burek2
Aktualno

Burek, ki ne poskuša biti nekaj, kar ni

Med deli, ki so bila na SOF-u nagrajena z veliko nagrado, je tudi »Glavni proti jutru«, delo Agencije 101 za Burek Olimpija, ki je »začinil« podelitev Michelinovih zvezdic z dostavo burekov prejemnikom teh prestižnih kulinaričnih priznanj.

Dino Zupančič, direktor in partner v Agenciji 101, je za MM povedal, da je akcija »Glavni proti jutru« na svoj način zmagala že takoj, ko so jo objavili. »Požela je številne aplavze in dobre kritike, tako da smo na nek način vedeli, da je stroki všeč, kar se je potrdilo tudi na festivalu. Veselijo nas ocene, da gre za kar malo punkovsko, ulično aktivacijsko komunikacijsko rešitev, vsekakor pa je v njej zajet širok spekter kreativnih in strateških dodanih vrednosti naše agencije,« pravi.

Kot pravi kreativni direktor Jure Korenč, Olimpija Burek ne poskuša biti nekaj, kar ni, in to ljudje cenimo: »V tem duhu je prinesel med naše kulinarične velemojstre zares veselo in sproščeno vzdušje. Energijo, ki je ni nikoli preveč in je vedno dobrodošla. In to isto vzdušje ponesel med širše občinstvo.« Naročnik pa ob vsem tem dodaja: »Naše poslanstvo je skrbeti za vrhunsko ulično kulinarično doživetje. Če to poskušamo zapakirati v ulično 'spiko', bi rekli, da se trudimo biti 'najači' in 'najači' moramo biti tudi v komuniciranju.«

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji