burekuna2
Aktualno

Burek Olimpija: Nekaj med Nikejem in Dieslom

Oglaševalska akcija »Burekuna«, ki jo je za Burek Olimpija ustvarila Agencija 101, je bila ena od dveh prejemnic velike nagrade na letošnjem SOF-u, Burek Olimpija pa je postal tudi znamka leta.

»Hrvaška kuna se poslavlja in s tem izgublja svojo trgovalno vrednost. Tiste, ki se nam skrivajo po kopalkah, v počitniških denarnicah in pod sedeži v avtomobilu, gremo lahko še zamenjat na banko. Burek Olimpija pa je ob tej priložnosti priskočil na pomoč vsem, ki bi jih raje zamenjali za burek kot za evre. Za toplo priporočeni prostovoljni prispevek 23 kun dobite topel in slasten burek. Toplo priporočen zato, ker bo Burek Olimpija izkupiček kampanje namenil družini v stiski. Z namenom, da bo lahko z veseljem odšla tudi na banko,« so v Agenciji 101 opisali akcijo, ki ni navdušila le ljubiteljev bureka, ampak tudi žirante SOF-a.

»Verjamemo v projekte, ki pustijo sledi in ne gredo le mimo«

Po mnenju kreativnega direktorja Jureta Korenča se v tem dosežku zrcali dolgoletni duh  znamke Burek Olimpija, pa tudi pogum in razumevanje gostov ter kolektivnega hrepenenja družbe po zabavnih, prizemljenih, pristnih in dobronamernih oglaševalskih projektih. »In seveda ne gre brez ekipe Agencije 101, kjer si iz dneva v dan visoko zastavljamo našo interno kreativno letvico. Poudaril bi usklajenost, razumevanje in ekipno sodelovanje z naročnikom. Le ta ko lahko ob seštevku celoletne bere dobimo odlične presežke,« je povedal za MM.

Matjaž Germ, vodja kreativne ekipe v agenciji, dodaja, da je projekt, ki ga je sestavila ekipa pod kreativnim vodstvom Jureta Korenča in Ane Šušteršič, upravičeno navdušil žirijo. »Veseli me, da je znamka leta letos Burek Olimpija, to se sliši nenavadno in razburljivo, celo presenetljivo. Ampak seveda le, če pogledamo na hitro. V resnici je Burek Olimpija na ljubljanskih ulicah nekaj med Nikejem in Dieslom in si takšno priznanje absolutno zasluži. Veseli me tudi, da smo že drugič zapored osvojili drugo mesto med agencijami. Na Agenciji 101 še vedno verjamemo v projekte, ki pustijo sledi in ne gredo le mimo in k temu bomo stremeli tudi v prihodnje, še vedno pa verjamemo tudi v moč avtentične in pristne ustvarjalnosti. In če povzamem enega od naročnikov, s katerim smo pred kratkim začeli sodelovati – 'vi ste res taki, kot smo videli v predstavitvem filmčku',« pravi.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji