jam
Aktualno

Cannes Lions 2023: Ker potovanje ni omejeno le na posel ali prosti čas

Tržnokomunikacijska akcija letalskega prevoznika British Airways in agencije Uncommon Creative Studio z naslovom »A British Original« je na Kanskih levih prejela veliko nagrado za zunanje oglaševanje.

Prvo sodelovanje blagovne znamke in agencije je poželo veliko pohvalnih besed žirije. Predvsem jih je navdušilo, da je akcija vključevala kar 512 unikatnih tiskanih in digitalnih zunanjih kreativnih rešitev.

Projekt izpostavlja celoten spekter razlogov, zakaj ljudje letijo, ki se jih ne da opredeliti s standardnim poenostavljenim vprašanjem »Kakšen je namen vašega obiska? Posel ali prosti čas? (Business or Leisure?)«, ki ga morajo potniki običajno izpolniti med letenjem.

Besedilo oglasa pod standardnima možnostma »posel« in »prosti čas« ponuja na stotine alternativnih tretjih možnosti, od »ker je to vreme zanič« do »doživeti Italijo od blizu«, »ker bi jo rad zaročil na sanjski plaži«, »ker obiskujem ljubimca« ...

Ker podjetje ni objavilo niti dveh enakih oglasov, akcija zajema obsežne potovalne motivacije ljudi in tako pomaga znamki izstopati od drugih letalskih prevoznikov. V žiriji so pohvalili tudi njihovo prilagajanje kreativnih rešitev glede na lokacijo, čas dneva, vreme in cikel dnevnih novic.

Predsednik žirije Javier Campopiano, globalni glavni kreativni direktor agencije Grey in globalni glavni kreativni direktor pri WPP-jevi agenciji Coca-Cola OpenX, je dejal, da so »pod površjem tistega, kar se sprva zdi klasična oglaševalska akcija, kreativci našli različne načine za izražanje čustev skozi to idejo. To kaže, da ikonična blagovna znamka lahko postane še bolj ikonična.« 

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji