Cannes Lions 2023: Ker potovanje ni omejeno le na posel ali prosti čas
Tržnokomunikacijska akcija letalskega prevoznika British Airways in agencije Uncommon Creative Studio z naslovom »A British Original« je na Kanskih levih prejela veliko nagrado za zunanje oglaševanje.
Kaja Kovič
Prvo sodelovanje blagovne znamke in agencije je poželo veliko pohvalnih besed žirije. Predvsem jih je navdušilo, da je akcija vključevala kar 512 unikatnih tiskanih in digitalnih zunanjih kreativnih rešitev.
Projekt izpostavlja celoten spekter razlogov, zakaj ljudje letijo, ki se jih ne da opredeliti s standardnim poenostavljenim vprašanjem »Kakšen je namen vašega obiska? Posel ali prosti čas? (Business or Leisure?)«, ki ga morajo potniki običajno izpolniti med letenjem.
Besedilo oglasa pod standardnima možnostma »posel« in »prosti čas« ponuja na stotine alternativnih tretjih možnosti, od »ker je to vreme zanič« do »doživeti Italijo od blizu«, »ker bi jo rad zaročil na sanjski plaži«, »ker obiskujem ljubimca« ...
Ker podjetje ni objavilo niti dveh enakih oglasov, akcija zajema obsežne potovalne motivacije ljudi in tako pomaga znamki izstopati od drugih letalskih prevoznikov. V žiriji so pohvalili tudi njihovo prilagajanje kreativnih rešitev glede na lokacijo, čas dneva, vreme in cikel dnevnih novic.
Predsednik žirije Javier Campopiano, globalni glavni kreativni direktor agencije Grey in globalni glavni kreativni direktor pri WPP-jevi agenciji Coca-Cola OpenX, je dejal, da so »pod površjem tistega, kar se sprva zdi klasična oglaševalska akcija, kreativci našli različne načine za izražanje čustev skozi to idejo. To kaže, da ikonična blagovna znamka lahko postane še bolj ikonična.«