Cannes Lions 2023: Ljudje že stoletja pijejo pivo Stella Artois
Blagovna znamka piva Stella Artois je osvojila kanskega leva v kategoriji kreativne uporabe podatkov, kar pomeni še eno veliko nagrado za kreativnega oglaševalca leta, skupino AB InBev.
Kaja Kovič
Serija tiskanih in zunanjih oglasov, ki jo je zasnovalo podjetje GUT iz Buenos Airesa, prikazuje slike slavnih avtorjev, kot so Van Gogh, Manet, Breughel in drugi, le da upodobljeni ljudje pijejo pivo.
Vizualni podatkovni elementi, kot so leto nastanka slike, geografska lokacija, oblika kozarca in barva tekočine, so bili narejeni s posebej ustvarjenim algoritmom za izračun verjetnosti, da osebe pijejo Stello Artois, in prav to številko so dodali na sliko.
S pomočjo podatkov so proslavili več kot 600-letno dediščino, akcija pa je zaživela tudi na razstavi v muzeju Bellas Artes v Buenos Airesu, kjer so lahko obiskovalci z aplikacijo za virtualno resničnost skenirali izvirna umetniška dela, ki so bila nato prekrita z oceno verjetnosti Artois.
Predsednica žirije Samantha Hernández Díaz, glavna strateška direktorica pri GUT Mexico City, je povedala, da je delo drugačno zaradi kreativnosti in znanja, ki so ga sodelujoči združili v namen projekta. »Kreativna uporaba podatkov je ljubiteljem piva omogočila, da povežejo zgodovino in pivo. Ustvarili so vrhunski zgodovinski družbeni dokaz, ki dejansko pravi, da ljudje že stoletja uživajo v pivu Stella Artois in tako obstaja velika verjetnost, da boste v njem uživali tudi vi.«
Spomnimo, AB InBev, matično podjetje blagovne znamke Stella Artois, je bilo že drugo leto zapored imenovano za kreativnega oglaševalca leta na festivalu Cannes Lions, prejelo pa je tudi veliko nagrado v kategoriji zabavne vsebine v športu za akcijo DreamCaster za znamko Michelob Ultra.