Cannes Lions 2023: Podeljen prvi kanski lev v kategoriji igričarstva
Lažna kampanja »Clash from the Past« agencije Wieden+Kennedy Portland je osvojila kar dva leva, enega v kategoriji zabavne industrije in drugega v popolnoma novi kategoriji igričarstva.
Kaja Kovič
Svetovna igralniška franšiza Clash of Clans je za obeležitev svoje 10-letnico v sodelovanju z agencijo Wieden+Kennedy Portland v dokumentarnem filmu lažno poustvarila njihovo bogato igričarsko zgodovino, ki sega v osemdeseta leta prejšnjega stoletja, in s kampanjo ponovno privabila več kot 16 odstotkov »izgubljenih« igralcev.
Kampanja, zgrajena na laži, da Clash of Clans ne praznuje 10., temveč 40. obletnico obstoja, temelji na 20-minutnem dokumentarnem filmu, v kateri nastopajo nastopajo igralci, lažni ustanovitelj in celo lažni zgodovinar videoiger.
Film so objavili konec avgusta 2022 in ljudi prepričali, da je igra Clash of Titans stara prav toliko kot Super Mario in druge igrice iz osemdesetih let prejšnjega stoletja.
Ker je kampanja hitro postala zelo odmevna, si je v Cannesu prislužila kar dva leva na področju zabavne industrije, enega v kategoriji iger na srečo, prejela pa je tudi veliko nagrado v kategoriji zabave.
Predsednica žirije v kategoriji igričarstvo Francine Li, globalna vodja marketinga Riot Games, je dejala: »To je definicija inovativnega dela z dodano vrednostjo, ki izboljšuje izkušnje igralcev na zabaven način. Igralci ne obožujejo samih iger, temveč celotno vesolje, ki se je vzpostavilo okoli njih.«