nn
Aktualno

Cannes Lions 2023: Samsung osvojil kanskega leva za vplivnostni marketing

Samsung je osvojil veliko nagrado v segmentu angažiranosti v kategoriji vplivnostni marketing za projekt, s katerim so ciljanje spletnih oglasov spremenili v nekaj zabavnega.

V vplivnostni akciji »Flipvertising«, ki jo je Samsung ustvaril v sodelovanju z agencijo CHEP Network iz Sydneyja, so za promocijo telefona Galaxy Z Flip4 izvedli tako imenovan spletni lov na lovce. Ljudje so lahko osvojili nov telefon, če so ugotovili, katere pogoje je treba vnesti v Google, da bi bili zajeti v ciljno občinstvo za prejemanje Samsungovih usmerjenih oglasnih filmov na YouTubu. Če jim je to uspelo, so na oglasnem videu na YouTubu lahko videli kode za nagrade.

Samantha Almeida, direktorica za raznolikost in vsebinske inovacije pri časopisu Globo, je dejala, da je Samsung inovativen in presega meje: »Ko vidiš kampanjo, začutiš, da je to nekaj novega. Dokaz za to je, da je vzbudila ljubosumje tudi pri sami žiriji, poleg tega pa porušila nekaj tabujev o stvareh, za katere menimo, da jih je mogoče narediti z oglasi.«

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji