Cannes Lions: 70 let ustvarjalne odličnosti, eno praznovanje
Odpirajo se vrata 70. mednarodnega festivala ustvarjalnosti Cannes Lions. Slovenci si ne moremo obetati nobene nagrade, prav tako se v ožji izbor ni uvstilo nobeno delo iz regije.
Kaja Kovič
Prejetih je bilo skoraj 27 tisoč prijav, kar je 6 odstotkov več kot lani. Organzatorji ob tem poročajo, da so zabeležili 18-odstotno povečanje števila prijavljenih prispevkov neposredno s strani blagovnih znamk, kar dokazuje, kako pomembna je kreativnost, ki poganja poslovanje. Rast prijav v kategorijah, kot sta Igričarstvo in Zabavna industrija, prav tako kaže naraščajoče zaupanje in naložbe v netradicionalno kreativnost, ki vpliva na poslovanje.
Globalna merila nove ustvarjalnosti za prihodnje leto
Simon Cook, izvršni direktor festivala, je komentiral: »Premiki nam dajejo močan vpogled v krajino industrije in nastajajoče trende. Velik porast prispevkov, ki so jih poslale neposredno blagovne znamke, dokazuje, kako pomembna je ustvarjalnost, ki poganja poslovanje. Naše žirije bodo kurirale prijavljena dela in postavile nova globalna merila ustvarjalnosti za prihodnje leto, ter podprla tiste, ki uporabljajo ustvarjalnost za spodbujanje napredka.«
Nova kategorija Igričarstvo je pustila na žirijo največji vtis, saj so presenečeni, koliko prijav so prejeli. Philip Thomas, predsednik tekmovalnega dela, je komentiral: »Število prispevkov, prejetih v prvem letu je dokaz pomembnosti in priložnosti, ki jih ima to področje v marketinški skupnosti. Navdušeni smo.«
Ožji izbor
Ob pregledu objavljenih seznamov del, ki so uvrščeni v ožji zbor, smo ugotovili, da se nobene delo iz Slovenije ali regije ni uvrstilo na 30 seznamov ožjega izbora del.