z
Aktualno

Cannes Lions: Človek, ki premika meje v zabavni industriji

Organizatorji Kanskih levov bodo nagrado za osebnost leta v zabavni industriji podelili Ynonu Kreizu, predsedniku in glavnemu izvršnemu direktorju podjetja Mattel.

Priznanje je šlo v prave roke, je prepričan izvršni direktor družbe LIONS Simon Cook: »Nagrada poudarja vlogo, ki jo zabavna industrija igra v marketinški in komunikacijski krajini, hkrati pa slavi kreativnost, ki navdihuje druge, da ustvarjajo prepričljive, pomembne in tudi zabavne vsebine. Mattel premika meje ustvarjalnosti v zabavni industriji, z znamko Barbie pa je Ynonu Kreizu uspelo še povečati kulturno odmevnost in komercialni uspeh tega vodilnega svetovnega podjetja za igrače.«

Pod vodstvom Ynona Kreiza se je družba Mattel uveljavila kot vodilno podjetje za igrače in napovedala 16 prihajajočih filmov v sodelovanju z glavnimi filmskimi studii. Mattelov prvi film Barbie je postal kulturni fenomen. Z najvišjim globalnim zaslužkom na blagajnah v letu 2023 se je uvrstil na 14. mesto najbolje prodajanih filmov vseh časov. Film je prejel nominacije za osem oskarjev, vključno z nominacijo za najboljši film, in osvojil oskarja za najboljšo izvirno pesem.

Mattel je številka ena med proizvajalci igrač v ZDA, v letu 2023 so dosegli največjo letno rast tržnega deleža v ZDA doslej, kažejo podatki raziskave Circane.

»Mattel je v svojem jedru kreativno podjetje, ki ga žene inovativnost. Žene pa nas tudi zavedanje, da naših izdelkov ne kupujejo potrošniki, temveč naši oboževalci. Nagrade se veselim in jo delim s celotno ekipo Matella – prav njihova strast krepi našo kreativnost,« je ob imenovanju za osebnost leta v zabavni industriji povedal Ynon Kreiz.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji