zz
Aktualno

Cannes Lions: Lev sv. Marka očetu oglasa »Lačen si ful drugačen«

Nagrado, ki v sklopu festivala Cannes Lions slavi življenjsko delo posameznikov v oglaševalski industriji, bo letos prejel David Lubars, nekdanji glavni kreativni direktor BBDO Worldwide.

David Lubars ima za seboj več kot 40-letno kariero, v kateri je osvojil več kot 600 kanskih levov. Pod njegovim kreativnim vodstvom je BBDO dosegel izjemne uspehe, vključno s sedmimi nazivi mreže leta na kanskih levih ter s priznanjem za mrežo desetletja leta 2020.

Lubars zaslužen za najpomembnejša kreativna dela na svetu

Simon Cook, izvršni direktor LIONS, je ob tem dejal: »David predstavlja pravo gonilo kreativnosti. Kar sedemkrat je sodeloval kot član žirije, od tega petkrat kot predsednik. Njegovo pionirsko delo za BMW je privedlo do ustanovitve nagrade Titanium Lions – kampanja »The Hire« pa je osvojila prvo tovrstno nagrado in si zagotovila mesto v stalni zbirki muzeja MoMA v New Yorku. Kot kreativni vodja je pomembno oblikoval oglaševalsko industrijo in ustvaril nekaj najbolj vplivnih del v zgodovini.«

S kampanjo povečal tržni delež Snickersa

Pod Lubarsovim kreativnim vodstvom so nastale nekatere od največkrat nagrajenih kampanj v zgodovini festivala. Med njimi izstopa globalna kampanja za Snickers »You're not you when you're hungry« (slogan so v agenciji Formitas BBDO izjemno domiselno in zapomnljivo prevedli v »Lačen si ful drugačen«), ki so jo predvajali v več kot 70-ih državah in je povečala tržni delež v 56-ih državah že v prvem letu. Kampanja, ki je bila premierno predstavljena na Super Bowlu leta 2010, je osvojila 47 kanskih levov.

Lubars je ustvaril prav tako odmevno inovativno kampanjo »HBO Voyeur«, ki je gledalce HBO-ja spremenila v aktivne soustvarjalce zgodbe in je v Cannesu prejela dve veliki nagradi, pet zlatih, dve srebrni in eno bronasto nagrado.

Vizija in ustvarjalnost

Ob najavi prejemnika nagrade je Lubars povedal: »Velike blagovne znamke so kakovostne, izpolnjujejo svoje obljube in imajo določen čar, a ta ni vedno izražen. Cilj mojega dela je bil to čarobnost izpostaviti in jo spremeniti v nekaj otipljivega. Ključ je v vnašanju kreativnosti v kulturo, ne v onesnaževanju medijskega prostora s povprečnimi vsebinami. Temu sem skupaj z izjemnimi naročniki in agencijskimi partnerji sledil 43 let. In prav zato je festival Cannes Lions tako poseben.«

O prejemniku nagrade

David Lubars je svojo kariero začel leta 1982 kot tekstopisec pri Leonard Monahan Saabye, nato pa se je pridružil Chiat\Day LA, kjer je pisal prodajna besedila za Apple. Pozneje se je vrnil k agenciji Leonard Monahan, tokrat kot partner, in soustvaril agencijo Leonard Monahan Lubars. Leta 1998 je prevzel vodilno kreativno funkcijo pri Fallonu v Minneapolisu, kjer je nastalo znamenito delo BMW Films. Leta 2004 se je vrnil v BBDO in tam ostal na čelu kreativnega vodenja vse do upokojitve lani. David Lubars bo nagrado prejel na festivalu Cannes Lions, kjer bo tudi nastopil na seminarju Lev sv. Marka, in sicer v petek, 20. junija 2025. Festival bo sicer potekal od 16. do 20. junija 2025, že tradicionalno v festivalski palači v Cannesu.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji