zz
Aktualno

Cannes Lions: Prvič razglasili najkreativnejšo državo na svetu

To je postala Brazilija, zato bodo junija v Cannesu organizirali vrsto dogodkov z brazilsko tematiko; med drugim predstavitve, predavanja, pogovore, delavnice, družabne dogodke in mreženja.

Država s 1911-im levom

V Braziliji vidijo ustvarjalnost kot ključno silo za inovacije in spremembe. Z njo krepijo sposobnost, da premikajo meje in sooblikujejo prihodnost. Simon Cook, generalni direktor LIONS, ki organizira mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions, je tako poudaril: »Naziv kreativna država leta je priznanje državi, ki na festivalu dosega stalne uspehe. Brazilija izstopa s svojo zavezanostjo k ustvarjalnosti kot gonilu gospodarske rasti. Država se ponaša s 1911-imi osvojenimi nagradami, med njimi je 20 velikih nagrad, in je tako ena od najuspešnejših držav na festivalu. Njeno zavezanost k ustvarjalnosti spodbuja tudi nacionalna politika kreativne ekonomije, ki jo podpira tamkajšnje ministrstvo za kulturo.«

Brezplačne kotizacije za novince na sceni

Za dodatno spodbujanje novih talentov bodo letos brazilski udeleženci lahko prvič podarili brezplačen festivalski dostop kolegom, ki se festivala še niso udeležili, kar bo omogočilo širjenje navdiha in povezovanje novih ustvarjalcev. Cene tedenske kortizacije za festival Cannes Lions se gibljejo med 1.000 evrov (za študente) in 10.000 evrov (all-inclusive).

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji