
Cannes Lions: Prvič razglasili najkreativnejšo državo na svetu
To je postala Brazilija, zato bodo junija v Cannesu organizirali vrsto dogodkov z brazilsko tematiko; med drugim predstavitve, predavanja, pogovore, delavnice, družabne dogodke in mreženja.

Kaja Kovič
Država s 1911-im levom
V Braziliji vidijo ustvarjalnost kot ključno silo za inovacije in spremembe. Z njo krepijo sposobnost, da premikajo meje in sooblikujejo prihodnost. Simon Cook, generalni direktor LIONS, ki organizira mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions, je tako poudaril: »Naziv kreativna država leta je priznanje državi, ki na festivalu dosega stalne uspehe. Brazilija izstopa s svojo zavezanostjo k ustvarjalnosti kot gonilu gospodarske rasti. Država se ponaša s 1911-imi osvojenimi nagradami, med njimi je 20 velikih nagrad, in je tako ena od najuspešnejših držav na festivalu. Njeno zavezanost k ustvarjalnosti spodbuja tudi nacionalna politika kreativne ekonomije, ki jo podpira tamkajšnje ministrstvo za kulturo.«
Brezplačne kotizacije za novince na sceni
Za dodatno spodbujanje novih talentov bodo letos brazilski udeleženci lahko prvič podarili brezplačen festivalski dostop kolegom, ki se festivala še niso udeležili, kar bo omogočilo širjenje navdiha in povezovanje novih ustvarjalcev. Cene tedenske kortizacije za festival Cannes Lions se gibljejo med 1.000 evrov (za študente) in 10.000 evrov (all-inclusive).