
Prvi pomladni MM je tu!
Z marcem je prišla tudi (koledarska) pomlad – in z njo nova številka Marketing magazina, ki ponovno prinaša cvetoč izbor vsebin, idej in navdiha.
Tokratno rdečo nit nosi vprašanje, ki si ga mora danes zastaviti vsako podjetje: Kako uporabnikom ponuditi več, boljše in drugače?
V ospredju je uporabniška izkušnja – tista, ki v poplavi izbire loči odlične od povprečnih. O tem, kako jo postaviti v središče vsega, smo se pogovarjali z Boštjanom Škufco Zaverškom iz Telekoma Slovenije, kjer z novo kampanjo »Vedno na boljše« in obrazom Sebastiana Cavazze dokazujejo, da kompromisi niso več opcija.
Naša stalna spremljevalka – generacija Z – pa to že dobro ve. Kakšni so v resnici “genZ-jevci”? Mitom in stereotipom navkljub jih razkriva odlična dr. Vesna Miloševič Župančič.
Med drugim boste v novi številki našli tudi:
- vpogled v prihodnost vplivnostnega marketinga z brazilskim kreativcem Titem Ribeirom,
- ekskluzivni pogovor z Markom Končino (Swiss Watch Gang), ki bo nastopil tudi na DIGGIT-u,
- študije primerov blagovnih znamk Barcaffè, Mastercard in BTC, ki uspešno kombinirajo tradicijo z inovacijami.