526
Aktualno

Prvi pomladni MM je tu!

Z marcem je prišla tudi (koledarska) pomlad – in z njo nova številka Marketing magazina, ki ponovno prinaša cvetoč izbor vsebin, idej in navdiha.

Tokratno rdečo nit nosi vprašanje, ki si ga mora danes zastaviti vsako podjetje: Kako uporabnikom ponuditi več, boljše in drugače?

V ospredju je uporabniška izkušnja – tista, ki v poplavi izbire loči odlične od povprečnih. O tem, kako jo postaviti v središče vsega, smo se pogovarjali z Boštjanom Škufco Zaverškom iz Telekoma Slovenije, kjer z novo kampanjo »Vedno na boljše« in obrazom Sebastiana Cavazze dokazujejo, da kompromisi niso več opcija.

526

Naša stalna spremljevalka – generacija Z – pa to že dobro ve. Kakšni so v resnici “genZ-jevci”? Mitom in stereotipom navkljub jih razkriva odlična dr. Vesna Miloševič Župančič.

Med drugim boste v novi številki našli tudi:

- vpogled v prihodnost vplivnostnega marketinga z brazilskim kreativcem Titem Ribeirom,

- ekskluzivni pogovor z Markom Končino (Swiss Watch Gang), ki bo nastopil tudi na DIGGIT-u,

- študije primerov blagovnih znamk Barcaffè, Mastercard in BTC, ki uspešno kombinirajo tradicijo z inovacijami.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji