Časopisna družba Večer ustanovila svojo marketinško agencijo
Z agencijo AD+Value nameravajo »resneje« nastopiti na trgu celovitejših marketinških storitev.
Siol.net
Časnik Večer je oddelek trženja ločil v samostojno podjetje, ki je aktivno od 14. septembra 2020. Načrtujejo, da se bo podjetje ukvarjalo s celovitejšim izvajanjem marketinških aktivnosti na trgu. Kot je za MM povedal Miha Klančar, direktor za področje marketinga in prodaje, so se za potezo odločili po dolgoročnem razmisleku, ki se je začel »že precej pred koronakrizo« in ga je ta samo še dodatno okrepila.
»Razlog za to so namreč spremembe na trgu, saj se pri vsakodnevnem delu velikokrat srečujemo s celovitejšimi izzivi naših naročnikov, ki jih samo z oglaševanjem v tisku ne moremo rešiti in to se je s korono samo še okrepilo. Tako sicer za naročnike že sedaj izvajamo celovitejše storitve na področju marketinga, a z ustanovitvijo te agencije nameravamo to še dodatno okrepiti,« pravi Klančar.
Miha Klančar, direktor za področje marketinga in prodaje pri Časniku Večer
Pri Večeru so prepričani, da lahko z ekipo internih strokovnjakov in tržnikov ter mrežo zunanjih strokovnjakov naročnikom ponudijo »najboljše in učinkovite rešitve«. Na agencijo so prezaposlili nekaj ljudi, trenutno imajo 10 zaposlenih, po besedah sogovornika pa so že v procesu širjenja ekipe S samostojno agencijo tako nameravajo »resneje« nastopiti na trgu celovitejših marketinških storitev. Te vključujejo organizacijo dogodkov, vsebinski marketing, digitalni marketing, celovitejše kreativne koncepte in produkcijo.
»Skratka, z agencijo bomo razširili svojo ponudbo, s katero smo prepričani, da bomo tudi izboljšali trženje naših kanalov in mrež, pri katerih se je že večkrat pokazalo, da so enako ali bolje učinkovite kot drugi kanali. Posebej imam v mislih televizijo in zunanje površine. Slednje smo namreč tudi pokazali v okviru raziskave RBB in projekta »do te mere bere metod,« sklene sogovornik.