zz
Aktualno

Slovenci se že veselijo prazničnih nakupov

Najnovejša raziskava, ki jo je izvedlo podjetje SES Slovenija v sodelovanju z Mediano, razkriva nekaj zanimivih dejstev o nakupovalnih navadah Slovencev pred prazniki.

Božični prazniki so pred vrati, slovenski potrošniki pa že nestrpno pričakujejo praznično nakupovanje in obdarovanje. Raziskava potrjuje, da so nakupovalna središča izjemno priljubljena destinacija, saj kar 40 odstotkov sodelujočih med prazniki obiskuje nakupovalna središča vsaj enkrat tedensko.

Visoka poraba za darila

V raziskavi je 60 odstotkov sodelujočih navedlo, da bodo darila kupili decembra, dobra tretjina pa bo letos za darila namenila med 100 in 200 evrov. Skoraj vsak peti Slovenec načrtuje, da bo za darila porabil med 200 in 500 evrov. Raziskava kaže tudi zanimive razlike med spoloma – ženske bodo v povprečju za darila namenile več kot moški.

Mlajši nakupovanje radi začnejo že novembra, večina pa nakupovanje opravi decembra, saj si prav s tem mesecem tudi pričarajo praznično vzdušje, ki ga mnogi povezujejo s pripravami na božične dni.

Najbolj priljubljeni nakupi

Glede na raziskavo so najpogostejša darila, ki jih Slovenci izbirajo, živila (predvsem sladkarije), igrače, kozmetika, darilni boni, oblačila in obutev. Pri tem so opazne razlike; mladi pogosteje izbirajo kozmetiko, ženske živila in kozmetiko, moški pa najpogosteje posegajo po darilnih bonih.

Nakupovanje za krepitev božičnega vzdušja

Direktor SES Slovenija Toni Pugelj je poudaril pomen čustvenega vidika prazničnega nakupovanja: »V predprazničnem času so čustva še bolj izrazita. Božično nakupovanje v fizičnih trgovinah, še posebej v nakupovalnih središčih, ustreza pričakovanjem in željam obiskovalcev. Ljudje se veselijo božiča in z veseljem obiščejo naše nakupovalne destinacije, kjer se lahko prepustijo prazničnemu vzdušju.«

Intervju

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Naši avtorji