zz
Aktualno

Slovenci se že veselijo prazničnih nakupov

Najnovejša raziskava, ki jo je izvedlo podjetje SES Slovenija v sodelovanju z Mediano, razkriva nekaj zanimivih dejstev o nakupovalnih navadah Slovencev pred prazniki.

Božični prazniki so pred vrati, slovenski potrošniki pa že nestrpno pričakujejo praznično nakupovanje in obdarovanje. Raziskava potrjuje, da so nakupovalna središča izjemno priljubljena destinacija, saj kar 40 odstotkov sodelujočih med prazniki obiskuje nakupovalna središča vsaj enkrat tedensko.

Visoka poraba za darila

V raziskavi je 60 odstotkov sodelujočih navedlo, da bodo darila kupili decembra, dobra tretjina pa bo letos za darila namenila med 100 in 200 evrov. Skoraj vsak peti Slovenec načrtuje, da bo za darila porabil med 200 in 500 evrov. Raziskava kaže tudi zanimive razlike med spoloma – ženske bodo v povprečju za darila namenile več kot moški.

Mlajši nakupovanje radi začnejo že novembra, večina pa nakupovanje opravi decembra, saj si prav s tem mesecem tudi pričarajo praznično vzdušje, ki ga mnogi povezujejo s pripravami na božične dni.

Najbolj priljubljeni nakupi

Glede na raziskavo so najpogostejša darila, ki jih Slovenci izbirajo, živila (predvsem sladkarije), igrače, kozmetika, darilni boni, oblačila in obutev. Pri tem so opazne razlike; mladi pogosteje izbirajo kozmetiko, ženske živila in kozmetiko, moški pa najpogosteje posegajo po darilnih bonih.

Nakupovanje za krepitev božičnega vzdušja

Direktor SES Slovenija Toni Pugelj je poudaril pomen čustvenega vidika prazničnega nakupovanja: »V predprazničnem času so čustva še bolj izrazita. Božično nakupovanje v fizičnih trgovinah, še posebej v nakupovalnih središčih, ustreza pričakovanjem in željam obiskovalcev. Ljudje se veselijo božiča in z veseljem obiščejo naše nakupovalne destinacije, kjer se lahko prepustijo prazničnemu vzdušju.«

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji