ASKO
Aktualno

Znamka ASKO s prvim showroomom v Sloveniji

ASKO, švedska blagovna znamka premijskih kuhinjskih aparatov in aparatov za nego, je v Ljubljani odprl svoj prvi pop-up showroom v sodelovanju z modnim oblikovalcem Maticem Velerjem. Odprt bo do 9. januarja 2025.

Showroom združuje kakovostne, tehnološko dovršene aparate in kreativna oblačila, zasnovana po principu visoke mode. Kot je za MM povedal Nejc Ravnikar, vodja blagovne znamke ASKO Slovenija, pa ne gre zgolj za prostor, temveč za simbol poslanstva znamke: izboljševati vsakdanje življenje strank z vrhunskimi izdelki, ki združujejo uporabnost in estetsko dovršenost. »Odprtje showrooma smo zasnovali, da bi našim strankam omogočili neposredno izkušnjo z izdelki, ki odražajo kakovost, inovativnost in prefinjen dizajn. Ta prostor je navdih, kjer se tehnologija sreča z umetnostjo, funkcionalnost z estetiko in kjer trajnostni razvoj prepleta zgodbe o preseganju pričakovanj,« pravi.

Matic Veler

Pop-up showroom ASKO x Matic Veler je nadgradnja sodelovanja, ki se je začelo z letošnjim Ljubljanskim tednom mode. Matic Veler, ki izhaja iz znane velenjske krojaške družine, je tam predstavil unikatno kolekcijo, ki sta jo navdihnila Askov ikonični A, ki na oblačilih izstopa kot potisk ali pa le zanimiv detajl, in visokokakovostno jeklo, iz katerega so izdelani aparati. Predstavniki znamke ASKO so ob tem izjavili, da cenijo in podpirajo nadarjene oblikovalce. »Pop-up showroom je le eden od projektov, s katerimi poudarjamo pomembnost dobrega oblikovanja v povezavi z rokodelsko tradicijo, funkcionalnostjo, inovativnostjo, eleganco in lepoto,« pravijo.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji