NLB Mastercard: »Ni treba vse naenkrat«
Kampanja, ki se je začela pred črnim petkom in spletnim ponedeljkom, služi tudi kot novoletno voščilo v prazničnem času.
NLB
Kratek opis akcije: Osnovno sporočilo kampanje je, da imajo uporabniki plačilne kartice NLB Mastercard enostavno prednost, da ob plačilu nakupa zadostuje le en SMS in ni treba plačati celotnega zneska naenkrat. V nakupovalnem obdobju je to tudi priložnost za mehaniko dobrodelne donacije ob zaključku leta z vpletanjem uporabnikov kartic za vračanje banke nazaj skupnosti. »Konec leta je nakupovalno obdobje, zato se nam z naše pozicije zdi primerna kreativna strategija s poudarkom na zmernosti. Ideja z odnosom med mamo in hčerko širi vrednote skrbnosti in učenja pozitivnega odnosa do materialnosti. Hkrati pa odlično povzame bistvo plačevanja na obroke s plačilno kartico z SMS-sporočilom, kjer nakupe plačujemo postopoma – razdeljene na več obrokov,« razlagajo pri NLB. Mehanika za višino doniranega zneska je zato povezana na količino plačila s kartico NLB Mastercard in razdelitvijo zneskov nakupa na obroke z SMS-sporočilom. Več kot bodo uporabniki razdelili svojih plačil na obroke, večji bo sklad za donacijo. Za vsak nakup na obroke namreč NLB in Mastercard donirata en evro oddelku za reproduktivno medicino UKC Maribor.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, komunikacija preko družbenih omrežij
Naročnik: NLB d. d.
Predstavniki naročnika: Andreja Grebenjak, Katja Butala, Manja Gradišek, Andrej Krajner in Aleš Petejan (Mastercard)
Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta: Polona Polak
Strateginja: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Režiser: Miha Mlaker
Produkcijska hiša: Super 16
Umetniški direktor spletne videoprodukcije: Matjaž Škufca
Fotografinja: Mimi Antolovič
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: od 20. novembra do 31. decembra