Med zmagovalci Eurobesta nobenega projekta iz regije
Na tekmovanju Eurobest, ki slavi najnaprednejšo evropsko kreativnost, so med 2.528 prijavljenimi deli nagradili 228 kreativnih del iz 18-ih evropskih držav.
Kaja Kovič
Kar pet kampanj je prejelo po dve glavni nagradi
Kampanja »Pub Museums«, ki sta jo za Heineken ustvarili agenciji LePub Milano in Publicis iz Dublina, je prejela nagradi v kategoriji zunanje oglaševanje ter avdio in radio. Kampanja »The Everyday Tactician«, ki jo je za Xbox ustvarila agencija McCann London, je slavila v kategoriji izkušnja blagovne znamke in aktivacija ter zabava. Renaultova oglaševalska akcija »Renault – Cars To Work«, ki so jo zasnovali pri Publicisu Conseil iz Pariza, je zmagala v kategorijah kreativna poslovna transformacija in neposredno trženje (v kateri nagrajujejo takojšnje učinke kampanj). Kampanja »Price Packs« agencije Serviceplan iz Münchna za trgovca Penny je prejela glavni nagradi v kategorijah kreativni marketing ter tisk in publikacije. Kampanja agencije AKQA iz Amsterdama za Degiro z imenom »Pink Chip« je zmagala v »stekleni« kategoriji – prejela je nagrado za spremembo in za inovacijo.
Mreža leta je postala Publicis Worldwide, medijska mreža leta PHD Worldwide, Serviceplan iz Münchna pa je postala tako agencija leta kot tudi neodvisna agencija leta.
Tako kot Cannes Lions tudi tekmovanje Eurobest mladim kreativcem ponuja priložnost za prepoznavnost v industriji in da se uveljavijo po vsej Evropi. Letos je tekmovanje privabilo rekordnih 217 ekip iz 26-ih držav, ki so pripravile celostne oglaševalske akcije za ozaveščanje o delu organizacije Salvamento Marítimo Humanitario, ki se bori za pravice migrantov in beguncev. Zmagovalca sta postala Jake Smith in Rahul Sonegra iz agencije Havas Consumer Health (Velika Britanija) z delom »Waves of Donating«.
Humor povečuje prepoznavnost blagovnih znamk
Med izstopajočimi trendi, ki so jih zaznali organizatorji Eurobesta in izluščili v poročilu Eurobest Creativity Report, so sveže rešitve znanih problemov (inovativni pristopi k dobro znanim izzivom) ter spodbujanje pametnejšega in učinkovitejšega življenjskega sloga z osredotočanjem na trajnost in prihranke za potrošnike. Nagrajene kampanje dokazujejo, da ima humor še vedno veliko moč in je vse pogosteje prepoznan kot dejavnik, ki povečuje prepoznavnost blagovnih znamk. K uspehu veliko prispeva tudi avtentično pripovedovanje zgodb.
Simon Cook, izvršni direktor družbe LIONS, ki organizira tudi tekmovanje Eurobest, je ob tem povedal: »Nagrade Eurobest praznujejo iznajdljivost in kulturno raznolikost evropskih kreativcev, letošnji zmagovalci pa so postavili nove standarde. Pojavljajoči se trendi nam dajejo vpogled v dinamične inovacije, ki bodo oblikovale evropsko kreativnost.«