bla
Aktualno

»Celostno, ne parcialno, prinaša inovativne rešitve«

AV studio je z okrepitvami kreativnega oddelka zaokrožil reorganizacijo agencije. Pri tem stavijo na združevanje znanja v obliki hibridnih ekip.

Če ste v zadnjih mesecih vsaj bežno spremljali našo rubriko preMMiki, ste lahko zasledili, da je bilo v AV studiu, eni od najstarejših slovenskih oglaševalskih agencij, precej pestro. Začelo se je novembra 2021 z objavo, da jim je pridružil Gal Erbežnik, kmalu po novem letu je sledila novica o prihodu dozdajšnjega Futurinega kreativnega direktorja Roberta Bohinca. Oba sta uveljavljeni in večkrat nagrajeni imeni slovenskega oglaševanja.

Nina Obradovič, direktorica AV studia, ob tem poudarja, da je bila kreativna ekipa že pred tem zelo kakovostna. »V naših vrstah imamo na primer mlada kreativca leta, nagrajenca Slovenskega oglaševalskega festivala, Saro Mlinar in Aljaža Kočevarja, da vseh preostalih sploh ne naštevam. Tako sta Gal in Robert le zaokrožila znanje kreativne ekipe in direktorice strateškega komuniciranja Mateje Kurež,« je povedala.

bla

»Verjamemo, da bosta Gal in Robert obstoječi ekipi prinesla še večjo dodano vrednost. Vsekakor bomo oba usmerili tudi v razvoj in nadgradnjo sodelovanja z drugimi naročniki,« napoveduje Nina Obradovič, direktorica AV studia.

Nismo se mogli izogniti niti vprašanju, ali so kadrovske spremembe morda tudi posledica morebitne reorganizacije agencije in njenih novih usmeritev. Ne nazadnje je iz AV studia odšel Jure Tovrljan, dolgoletni kreativni direktor, ki se je pridružil ljubljanski agenciji SHIFT.

Okrepitve so po besedah sogovornice del celostne reorganizacije, ki so jo začeli še v času sodelovanja s Tovrljanom, s katerim so, kot pravi, dolga leta dobro in uspešno sodelovali. »Ker si ves čas prizadevamo za talente z različnih področij, ki jih lahko povezujemo v multidisciplinarne ekipe, smo želeli visoko kakovostno oblikovanje pod vodstvom umetniških direktorjev Vasje Grabnerja in Gašperja Šterna nadgraditi z vsebinami, ki jih prinašata Gal in Robert tako na področju celostnih kampanj kot tudi na področju drugih marketinških komunikacij,« pojasnjuje sogovornica.

Kot eno od posebnosti AV studia izpostavlja dejstvo, da ima agencija poleg kreativnega tudi digitalni oddelek, v katerem razvija kompleksne sisteme in integracije zalednih sistemov. »Združevanje znanja z obeh strani, ustvarjanje hibridnih ekip, ki se poslovnega izziva naročnika lotijo celostno, ne parcialno, prinaša inovativne rešitve.«

bla

Gal Erbežnik se je AV studiu pridružil kot izvršni kreativni direktor.

Preplet digitalnih in kreativnih kadrov kot dodana vrednost

V koronadobi so sodeč po povpraševanju (na primer v naši rubriki delovna mesta tedna) kreativne kadre zasenčili »digitalci« oziroma strokovnjaki za digitalni marketing z vsemi svojimi podkategorijami. Obradovičeva pri tem opaža, da je koronadoba s tega vidika marsikaj pospešila. »Če vzamemo za primer izdelavo spletnih strani, po čemer je naša agencija na trgu že dolgo prepoznavna, so v proces zasnove vključeni tudi strategi in kreativni direktorji. Ker je dobra spletna stran tudi zgodba, zgodba blagovne znamke, njenih vrednot, tako vsebinsko kot oblikovno, je vključenost kreativne ekipe v proces snovanja spletne strani izjemnega pomena,« pravi. Zato so proces izdelave spletne strani zastavili tako, da oblikujejo hibridne ekipe, ki nastajajo in delujejo v skladu s potrebami projekta. »Zaradi v zadnjem času uveljavljenega dela na daljavo je postalo še lažje povezovati posameznike iz naših enot v Velenju in Ljubljani.«

Največji posamezni naročnik AV studia je sicer še vedno Gorenje, sledi mu Triglav. »Verjamemo, da bosta Gal in Robert obstoječi ekipi prinesla še večjo dodano vrednost. Vsekakor bomo oba usmerili tudi v razvoj in nadgradnjo sodelovanja z drugimi naročniki,« napoveduje sogovornica.

Za konec so nas zanimali še letošnji cilji okrepljene agencije. »Vsak projekt, ki se ga lotimo, naredimo s ciljem, da bo dobro opravil svoje poslanstvo na trgu in odgovoril na poslovne izzive naročnika. Ko to prepoznajo tudi strokovne žirije na festivalih, pa smo še toliko bolj veseli,« pojasnjuje sogovornica. Tudi letos nameravajo nadaljevati s projekti družbene odgovornosti. »Lani je bil to projekt Onkoman, tudi letos bomo naredili kakšnega. Pravkar sodelujemo pri več natečajih, ob njihovi uspešni realizaciji bomo ponovno obrnili nov list in stopili še korak dlje,« sklene Obradovičeva.

bla

Robert Bohinec je kreativni oddelek AV studia okrepil januarja letos.

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

Kulturi odmerjen medijski prostor se postopoma krči že zadnjih deset let, hkrati pa tudi število novinarjev, ki poročajo o kulturi.

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji