24 ur
Aktualno

Četrt stoletja informativne oddaje 24UR

Oddaja 24UR se približuje pomembnemu jubileju, svojemu 25. rojstnemu dnevu. Pravijo, da ves ta čas stavijo na verodostojnost, privlačnost in zagnanost in da tudi zato ostajajo najbolj gledana osrednja informativna oddaja v Sloveniji.

Dnevnoinformativna oddaja 24UR je z gledalkami in gledalci že vse od prvega dne programa POP TV; prvič so si jo namreč lahko ogledali 15. decembra 1995. »S svojim nastopom je naznanila novo obdobje televizijskih informacij v Sloveniji. Zaradi svežih idej, voditeljskih parov, dinamičnega pristopa, privlačne grafične podobe in razgibanega studia je že od vsega začetka drugačna in prijetna za ogled. Prispevki so vselej predstavljeni z več prizorišč, vsebinsko so podkrepljeni s številnimi izjavami. Neposredni pogovori in komentarji gostov v studiu, grafični prikazi in izpostavitev pomembnih dejstev, pogovori z dopisniki ter javljanje novinarjev s prizorišč dogajanj v živo pa že ves čas delovanja veljajo za zaščitni znak oddaje,« pravijo na POP TV.

Ekipa grafičnih producentov največje medijske hiše je ob bližajočem se jubileju grafično prenovila podobo oddaje. Ta je postala čistejša, blizu sodobnim grafičnim trendom in bolj pregledna, a je ob tem ohranila prepoznavno barvno strukturo in logotip.

Verodostojna vsebina je vedno na prvem mestu

Tjaša Slokar Kos, direktorica in odgovorna urednica informativnega programa ob prelomnem jubileju izpostavlja, da je oblika oddaje pomembna za njeno privlačnost, a za ekipo urednikov, novinarjev, voditeljev in drugih sodelavcev uredništva je in bo verodostojna vsebina vedno brezkompromisno na prvem mestu: »Uredništvo se zaveda pomena timskega dela, prenosa znanja, stalne potrebe po izobraževanju in mentorskem delu. 24UR je preplet mladostne zagnanosti in izkušenj, svežih idej začetnikov in preudarnega napredka tistih, ki so tukaj že vse od njenih začetkov.«

Prva izbira slovenskih gledalk in gledalcev

Oddaja 24UR se po rezultatih gledanosti že leta uvršča v sam vrh slovenskih televizijskih oddaj. V zadnjih dvajsetih letih jo na POP TV spremlja v povprečju 45 % gledalcev, v letošnjem letu pa v povprečju kar 47 %.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji