V ritmu čistega doma
Opaženo

V ritmu čistega doma

Eurospin v sodelovanju z agencijo Yootree nadaljuje z igrivimi predstavitvami svojih blagovnih znamk.

Kratek opis akcije: »Vsi vemo, da čiščenje ni noben žur. Vsi tudi vemo, da po vsakem žuru sledi čiščenje. In prav tu se začne zgodba mladega para, ki ju spoznamo v sveži kampanji za Eurospinovo blagovno znamko čistil in pralnih sredstev Dexal,« pravijo snovalci akcije.

Lahkotnost čiščenja in učinkovitost sredstev Dexal so prikazali z izvirno uporabo zvoka, saj pristni zvoki čiščenja ustvarjajo glasbeno podlago oglasov in dajejo ritem za čiščenje doma. »Tako lahko s čistili Dexal prav vsak najde navdih in energijo za čiščenje še tako trdovratnih madežev. Pa naj gre za kuhinjo, dnevno sobo, kopalnico ali obleke – Dexal ima rešitev za celoten dom,« dodajajo.

Celostna oglaševalska akcija poleg zabavnih televizijskih in radijskih oglasov ponuja tudi edinstvene sezname predvajanja Spotify, s katerimi čiščenje doma zares postane pravi žur. Za popestritev odmora med čiščenjem pa so pripravili tudi mobilno igro, s katero lahko urite svoj zvočni spomin.

dexal1

dexal2

dexal3

dexal4

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, lastni kanali, digitalni kanali, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Natalija Pagon, Nika Mavrič De Matteis in Jure Kumljanc

Vodji projekta: Andreja Veršič in Irena Dizdarević

Kreativni direktor: Žan Rus Fink

Umetniški direktor in oblikovalec: Aleš Strajnar

Tekstopisec: Janez Trontelj

Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Idejalisti

Režiser: Nikolaj Vodošek

Glasba: Tamir Gostiša

Fotograf: Jan Čermelj

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji