
Creatim zmagal na natečaju za razvoj turističnega portala Črne Gore
Slovenska agencija Creatim je v mednarodni konkurenci pripravila zmagovalno rešitev za prenovo osrednjega turističnega portala Črne gore.
discover-montenegro.com
Na mednarodnem natečaju za prenovo turističnega portala Črne gore je sodelovalo več kot 20 agencij iz Juhovzhodne Evrope. Creatim je naročnika prepričal »z izdelanim pristopom in celovitostjo storitve«. Novi portal bodo razvili v okviru strateške pobude Due Mari, ki pod okriljem Evropske unije vzpostavlja pogoje za razvoj trajnostnega turizma v jonsko-jadranski regiji s pomočjo naprednih tehnologij. Pri pobudi sodelujejo Italija, Črna Gora in Albanija.
»Bodoči portal bo moral biti konkurenčen na globalnem trgu, kjer je v pogojih epidemije koronavirusa borba za vsakega gosta vedno bolj trda. Obiskovalcem bo postregel z vrhunsko uporabniško izkušnjo, uredniški ekipi pa omogočil učinkovito delo. Hkrati bo moral upoštevati interese številnih drugih deležnikov: države, ponudnikov turističnih storitev, lokalnih skupnosti in nevladnih organizacij,« pojasnjujejo v Creatimu.
Ob tem dodajajo, da že imajo izkušnje s podobnimi projekti v Sloveniji in Azerbajdžanu. Za svoje delo so prejeli tudi številne nagrade. »Pridobili smo specifična znanja s področja destinacijskega marketinga, ki so v svetu vedno bolj iskana. Izzivov pri takšnih projektih ne manjka. Potrebno se je poenotiti okrog ciljev in poskrbeti, da imajo vsi vpleteni isto predstavo o končnem rezultatu,« je povedal Andrej Perc, lastnik Creatima. O posebnostih marketinga destinacij in še čem smo se s Percem pogovarjali tukaj.