bla
Aktualno

Dan D: Borut Pahor in Instagram kot rumeni tisk

Pred prihajajočim pogovorom na Dnevu_d je nekdanji predsednik RS Borut Pahor z bralci MM-a delil mnenja o platformah družbenih omrežij.

Z vidika opaženosti in dosega na družbenih omrežjih med slovenskimi politiki Borut Pahor nima konkurence. Največ pozornost javnosti je požel predvsem s svojimi objavami na Instagramu. Zato nas je zanimalo, zakaj je Instagram »njegova« platforma. »Saj ni. Za poskus celovitejšega oblikovanja svoje javne podobe sem kot politik nujno potreboval še Twitter in Facebook – ob spletni strani, seveda. Spletna stran je bila kot uradni list, Twitter je bil medij za resnejše vsebine, Instagram pa je bil rumeni tisk – zelo dragocen.  In Facebook vsega po malem,« je povedal za Marketing magazin. 

In kot pri vsaki opaženi ali celo viralni objavi imajo tudi njegove veliko komentarjev, dobrih in slabih. Jih naš kralj Instagrama bere? »Preberem jih takrat, ko me zanima njihovo mnenje ali pa ko naredim nekaj zelo novega ali drugačnega,« je povedal.

Več o svojih izkušnjah in poznavanju družbenih omrežij pa bo povedal v pogovoru z Marušo Kerec na Dnevu_d 16. marca 2023.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji