dand
Aktualno

Dan_d: Male skrivnosti velikih mojstrov družbenih omrežij

Več kot 370 obiskovalcev se je včeraj zvrstilo v največji dvorani Cineplexxa na drugem Dnevu družbenih omrežij in z zanimanjem prisluhnilo trenutno najbolj vročim trendom na tem področju.

Ne pozabite na osnove!

Čeprav vsak dan veliko časa preživimo na Facebooku, Instagramu, TikToku in drugih družbenih omrežjih in si morda mislimo, da jih imamo »v malem prstu«, gre za področja, na katerih se dogaja ogromno. S tem so se strinjali tako obiskovalci kot tudi predavatelji, ki ugotavljajo, da so se stvari v enem samem letu, odkar smo se družili na prvem Dnevu_d, zelo spremenile in napredovale. Po drugi strani pa določene stvari ostajajo nespremenjene kljub nenehno razvijajočim se trendom . Na primer to, da so za uspeh (poslovnih) objav na družbenih omrežjih ključni dobra vsebina, pristnost, grajenje skupnosti, uporaba ustreznih vplivnežev oz. ambasadorjev in prilagajanje algoritmom.

dand

Kar deluje za nas, ne bo nujno tudi za vas

Med predavatelji, ki so poželi največ pozornosti, je bil v prvem delu Michael Corcoran, vodja družbenih omrežij v družbi Ryanair. Ryanair je znan po svojih odmevnih objavah na družbenih omrežjih, a je Corcoran opozoril, da tisto, kar deluje za eno podjetje, ne deluje nujno za vse. Sami se pri objavah predvsem držijo miselnosti, da ljudje na družbenih omrežjih iščejo umik od vsakdanjega življenja, se želijo sprostiti in predvsem nasmejati. »Ljudje so siti fake objav, filtriranih fotografij in vedno iste vsebine. Razmislite, kaj bi delovalo v vašem primeru, in jim ponudite nekaj drugačnega,« je položil na srce obiskovalcem dogodka.

michael

Kakovost ali količina?

Svoje misli o tem, kako vzpostaviti svojo strategijo na družbenih omrežjih, je delil tudi Jesse Ketonen, soustanovitelj in direktor podjetja Shook Digital. V prispevku z naslovom »Več ali bolje – ustvarjalna dilema v dobi TikToka« je povedal, da je po njegovem mnenju bolje, da imamo objav več, saj več objav sčasoma vodi do tega, da so boljše (beri: na napakah se učimo). Z njim pa se ne strinja komik in igralec Goran Hrvaćanin, ki na prvo mesto odločno postavlja kakovost. »Samo ta je na dolgi rok tisto, kar te bo obdržalo, sicer se boš izgubil v množici,« je prepričan. 

goran

Pogovor z Goranom Hrvaćaninom je vodil Uroš Bitenc.

Njegov cilj: politična propaganda

Še enega gosta velja omeniti – to je Borut Pahor, nekdanji predsednik Republike Slovenije, ki je spregovoril o svoji pojavnosti na družbenih omrežjih, zlasti Instagramu. Med drugim je razkril, da je tam vse podredil glavnemu cilju: politični propagandi. »S svojo ekipo sem se vedno trudil, da bi bile naše objave zanimive, poučne, zabavne in intrigantne, prav nikoli pa nismo objavili ničesar proti nekomu,« je povedal. Izvedeli smo tudi, da so vsebine objav (fotografije in besedilo) vedno njegove, za to, da je vsebina potem tudi objavljena, pa poskrbi njegova ekipa.

borut

Borut Pahor z voditeljico Marušo Kerec.

Se vidimo naslednje leto? Se!

Kot je po dogodku dejal Tadej Premk, direktor izobraževanj pri Marketing magazinu, Dan_d počasi postaja eden pomembnejših dogodkov s področja marketinga v Sloveniji, kar dokazuje, da družbena omrežja postajajo pomemben del marketinške strategije. »Organizacijska ekipa Marketing magazina je nadvse hvaležna za izvrsten odziv, predvsem pa smo veseli, da so naši dogodki vedno znova dobro sprejeti v strokovni javnosti. Današnji predavatelji z Jessejem Ketonenom, Michaelom Corcoranom in bivšim predsednikom Borutom Pahorjem na čelu so navdušili udeležence in marsikateremu obiskovalcu dali zagon in navdih za nadaljnje delo. Se vidimo naslednje leto? Se!« je zadovoljno povedal.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji