z
Aktualno

Dan_d: Objavo na LinkedInu namenite eni osebi, ne množici

Jasmin Alić, strokovnjak za LinkedIN, je na Dnevu_d predstavil nekaj zvijač, kako doseči več sledilcev in kako vplivati na njihovo večjo vpletenost.

Govorec je uvodoma poudaril, da postaja družbeno omrežje LinkedIn vse bolj kompleksno, zato je uporaba psihologije vse bolj ključna.

»Uporabniki na družbenih omrežjih, tudi na LinkedInu, ne dajo vsega od sebe. Večina objav je podobnih, vse informacije lahko dobimo na Googlu ali ChatuGPT. To je katastrofa. Objavljajte informacije, ki jih javnost ne more najti na spletu. Delite izkušnje, znanja in informacije, do katerih ste prišli vi sami,« svetuje Jasmin Alić.

Kako ustvariti zanimivo objavo?

Na domači oziroma vstopni strani LinkedIna, kjer so nanizane objave, se prikažejo le prve tri vrstice, ostalo platforma sama po sebi poreže. »To pomeni, da besedilo, ki je pod tretjo vrstico, ni pomembno, ker večina ljudi tega ne bo prebrala.«

Vsaka objava ima po njegovem mnenju dva dela; prvi del so zgornje tri vrstice, drugi del pa je preostali del objave.

Kako prepričati ljudi, naj kliknejo na gumb »Prikaži več«?

»Uporabnike bo najbolj privlačilo, če postavite zanimivo vprašanje, ki naj bo kratko in enostavno. V poštev pridejo zaprta vprašanja, lahko sprašujete tudi o numeričnih odgovorih. Bolj kot je vprašanje enostavno, boljši bodo odgovori. Če so vprašanja prezahtevna, se nobenemu ne ljubi odgovarjati,« s praktičnimi primeri dokaže govorec, ki dodaja, da je poleg vprašanj zelo pomembno, da ne uporabljate negativnih besed, kot so »stop«, »ne«, »nehajte«; predlaga, naj imajo objave pozitivno konotacijo.

Za zaključek je Alić obiskovalcem podal še ključen nasvet: »Predstavljajte si, da pišete objavo eni osebi, sam imam vedno v mislih svojega sina. Nekateri strokovnjaki, ki uporabljajo to taktiko, so se na primer odločili, da pišejo svojemu preteklemu ali prihodnjemu jazu.«

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji