oi
Aktualno

Deset najbolj pronicljivih TV-oglaševalcev na olimpijskih igrah, prvič

Poletne olimpijske igre 2024 v Parizu so bile največje in najpomembnejše igre v zadnjih letih – tako za oglaševalce kot tudi za gledalce. Blagovne znamke Toyota, Apple in Google so po podatkih Samba TV uživale največji doseg.

Družba NBCUniversal je sporočila, da je letos dosegla najvišje prihodke od oglaševanja na olimpijskih in paraolimpijskih igrah v svoji zgodovini. Zagotovila je namreč več oglaševalcev kot na olimpijskih igrah v Riu in Tokiu skupaj, skoraj 500 milijonov dolarjev (450 milijonov evrov) pa so prispevali prvi sponzorji. 

Samba TV je takrat tudi poročala, da si je 9,9 milijona ameriških gospodinjstev v živo ali z ogledom za nazaj (še v istem dnevu) ogledalo otvoritveno slovesnost. Prav tako so objavili nove podatke o desetih največjih oglaševalcih na televizijah v ZDA med olimpijskimi igrami. Po navedbah podjetja za televizijsko tehnologijo številke o oglaševalskem dosegu temeljijo na izpostavljenosti linearnemu ali pretočnemu televizijskemu oglasu in ne le logotipu ali omembi.

»Pariz 2024 je bil velik televizijski dogodek, ki je pritegnil veliko gledalcev, oglaševalcem in družbi NBCUniversal pa prinesel nepričakovan dobiček,« je izjavil Ashwin Navin, izvršni direktor družbe Samba TV, in dodal: »Olimpijske igre so vsak dan dodale nove gledalce, kar kaže, da so izkoristile ves hrup na družbenih omrežjih in oglaševalcem omogočile velik doseg med večtedenskim dogodkom.«

1. Toyota

Doseg: 49 milijonov

Kampanja: Glavno vlogo v Toyotinem spotu je odigrala paralimpijka Marissa Papaconstantinou, ki po ulicah Toronta, svojega domačega kraja, teče z zdravniškega pregleda. V 30-sekundnem spotu se Papaconstantinou stara, proteza postane tekaško rezilo, športnica pa se večopravilno znajde v različnih naključnih scenarijih. Kampanja, ki ji pripisujejo preseganje ovir pri zastopanosti v marketingu, želi biti »dokaz moči vključujočega pripovedovanja zgodb«, je pred tem povedala Dedra DeLilli, vodja skupine za trženje sponzorstev pri blagovni znamki.

2. Xfinity

Doseg: 46 milijonov

Kampanja: Letos je blagovna znamka, ki je v lasti družbe Comcast, predstavila spot z naslovom »Bringing Inspiration Home for the Team of Tomorrow« (»Domov prinašamo navdih za ekipo prihodnosti«), v katerem so bili prikazani otroci, ki so jih navdihnili olimpijski športniki. V hitri montaži je videti, kako kopirajo plesne gibe, s katerimi nekateri športniki proslavljajo zmago.

zzz

3. Delta

Doseg: 43 milijonov

Kampanja: Delta Air Lines je v sodelovanju s kreativno mrežo Wieden+Kennedy objavila serijo petih oglasov. V teh videoposnetkih so letala in njihova notranjost postala ozadje za potovanja športnikov v Pariz. »Športniki so tisti, ki so junaki, Delta je le majhen del tega, saj jim pomaga priti do pariških iger in vsega vmes,« je za Adweek povedala Alicia Tillman, glavna direktorica marketinga družbe Delta.

4. Allstate

Doseg: 43 milijonov

Kampanja: Allstate je postal znan po svojih priljubljenih oglasih »Mayhem« z Deanom Wintersom v glavni vlogi, ki so jih predvajali med olimpijskimi igrami. Leta 1967 so ustanovili nagrado Allstate Sugar Bowl Jamesa J. Corbetta za perspektivne športnike v Louisiani, od katerih so se mnogi sčasoma uvrstili na olimpijske igre v ZDA. Letos so se na olimpijske igre v Parizu uvrstili štirje prejšnji dobitniki nagrade, in sicer Kristen Nuss v odbojki na mivki, sprinterka Aleia Hobbs, JuVaughn Harrison v skoku v višino in skakalec s palico Armand Duplantis.

zzzz

5. Nike

Doseg: 42 milijonov

Kampanja: V okviru oglasa, ki so ga ustvarili pri Wieden + Kennedy, je znamka športnih oblačil predvajala spot »Winning Isn’t For Everyone« (»Zmaga ni za vsakogar«), ki je del največje načrtovane medijske naložbe v času turnirja. Poleg tega kampanja vključuje filme o športnikih, slike, razširitve za družbene medije in zunanje oglase v mestih po vsem svetu.

Jutri bomo objavili še preostalih pet olimpijskih oglasov z največjim dosegom.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji