Dezodorant za ljudi z invalidnostmi
Izdelek Degree Inclusive lahko uporabljajo tako ljudje s hudimi okvarami vida kot tudi z drugimi telesnimi invalidnostmi.
Kot pove že samo ime izdelka, želi Unilever s spremljajočo oglaševalsko akcijo, ki jo je pripravil v sodelovanju z agencijo Wunderman Thompson, ozaveščati o (ne)vključenosti invalidnih oseb. Prvo izhodišče novega izdelka je, da so ljudje z invalidnostmi ena od največjih »manjšin« na svetu. Vsak četrti Američan in vsak peti Britanec imata namreč eno od oblik invalidnosti. Kljub temu blagovne znamke s svojim izdelki ne sledijo potrebam te ciljne skupine. Drugo izhodišče akcije pa je, da nobena od kozmetičnih znamk ne ponuja dezodoranta za ljudi z invalidnostmi, kot so na primer ljudje brez udov zgornjega dela telesa, ki se posledično z neaktivnostjo izogibajo potenju in neprijetnim vonjem. Kar se zdravim ljudem zdi samoumevno, je za invalidne osebe velik izziv. Degree Inclusive so zato oblikovali z namenom, da ga lahko uporabljajo slabovidni, možna pa je tudi enoročna uporaba. Pri razvoju so sodelovali tako inženirji in terapevti kot tudi svetovalci z invalidnostmi. »V ZDA živi več kot 60 milijonov ljudi z invalidnostmi, vendar pa izdelki in uporabniška izkušnja temu še vedno ne sledijo. Upamo, da bomo z Degree Inclusive spodbudili premike v panogi, da bodo ljudje z invalidnostmi deležni enakih možnosti,« je povedala Kathryn Swallow, globalna podpredsednica blagovne znamke Degree.