deodorant
Aktualno

Dezodorant za ljudi z invalidnostmi

Izdelek Degree Inclusive lahko uporabljajo tako ljudje s hudimi okvarami vida kot tudi z drugimi telesnimi invalidnostmi.

Kot pove že samo ime izdelka, želi Unilever s spremljajočo oglaševalsko akcijo, ki jo je pripravil v sodelovanju z agencijo Wunderman Thompson, ozaveščati o (ne)vključenosti invalidnih oseb. Prvo izhodišče novega izdelka je, da so ljudje z invalidnostmi ena od največjih »manjšin« na svetu. Vsak četrti Američan in vsak peti Britanec imata namreč eno od oblik invalidnosti. Kljub temu blagovne znamke s svojim izdelki ne sledijo potrebam te ciljne skupine. Drugo izhodišče akcije pa je, da nobena od kozmetičnih znamk ne ponuja dezodoranta za ljudi z invalidnostmi, kot so na primer ljudje brez udov zgornjega dela telesa, ki se posledično z neaktivnostjo izogibajo potenju in neprijetnim vonjem. Kar se zdravim ljudem zdi samoumevno, je za invalidne osebe velik izziv. Degree Inclusive so zato oblikovali z namenom, da ga lahko uporabljajo slabovidni, možna pa je tudi enoročna uporaba. Pri razvoju so sodelovali tako inženirji in terapevti kot tudi svetovalci z invalidnostmi.  »V ZDA živi več kot 60 milijonov ljudi z invalidnostmi, vendar pa izdelki in uporabniška izkušnja temu še vedno ne sledijo. Upamo, da bomo z Degree Inclusive spodbudili premike v panogi, da bodo ljudje z invalidnostmi deležni enakih možnosti,« je povedala Kathryn Swallow, globalna podpredsednica blagovne znamke Degree.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji