Dove
Aktualno

Dove za večjo samozavest deklet

Septembra, ko se šolarji in dijaki po vsem svetu vračajo v šolske klopi, je blagovna znamka Dove opozorila, da čas, preživet v šoli, za mnoga dekleta ni prijeten.

Z agencijo Ogilvy Canada so zasnovali oglaševalsko akcijo »Najbolj verjetno, da« (»Most Likely To«), v kateri izpostavljajo nekatere težave, ki jih imajo dekleta s svojim videzom. Obenem opozarjajo, da v Kanadi dve od treh deklet prenehata sodelovati v šolskih aktivnostih, ker sovražita svoj videz. Da bi povečali njihovo samozavest, je Dove uvedel brezplačne spletne delavnice za šolarke (in učitelje) po vsej Kanadi, v katerih dekleta učijo, kako naj se imajo rade.

Intervju

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Življenje z znaMMkami
23. 09. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Zame dobro poslovno partnerstvo temelji na medsebojnem zaupanju, odprti komunikaciji in prilagodljivosti. Optimalno je, ko se prednosti obeh…

Naši avtorji