Dove
Aktualno

Dove za večjo samozavest deklet

Septembra, ko se šolarji in dijaki po vsem svetu vračajo v šolske klopi, je blagovna znamka Dove opozorila, da čas, preživet v šoli, za mnoga dekleta ni prijeten.

Z agencijo Ogilvy Canada so zasnovali oglaševalsko akcijo »Najbolj verjetno, da« (»Most Likely To«), v kateri izpostavljajo nekatere težave, ki jih imajo dekleta s svojim videzom. Obenem opozarjajo, da v Kanadi dve od treh deklet prenehata sodelovati v šolskih aktivnostih, ker sovražita svoj videz. Da bi povečali njihovo samozavest, je Dove uvedel brezplačne spletne delavnice za šolarke (in učitelje) po vsej Kanadi, v katerih dekleta učijo, kako naj se imajo rade.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji