Dove
Aktualno

Dove za večjo samozavest deklet

Septembra, ko se šolarji in dijaki po vsem svetu vračajo v šolske klopi, je blagovna znamka Dove opozorila, da čas, preživet v šoli, za mnoga dekleta ni prijeten.

Z agencijo Ogilvy Canada so zasnovali oglaševalsko akcijo »Najbolj verjetno, da« (»Most Likely To«), v kateri izpostavljajo nekatere težave, ki jih imajo dekleta s svojim videzom. Obenem opozarjajo, da v Kanadi dve od treh deklet prenehata sodelovati v šolskih aktivnostih, ker sovražita svoj videz. Da bi povečali njihovo samozavest, je Dove uvedel brezplačne spletne delavnice za šolarke (in učitelje) po vsej Kanadi, v katerih dekleta učijo, kako naj se imajo rade.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji