DPD in njihova trajnostna dostava
Blagovna znamka DPD je sicer pionir v trajnostnem poslovanju, a odločili so si postaviti ambiciozen cilj - do leta 2025 želijo v kar 350 evropskih mestih pakete dostavljajo izključno z vozili z nizkimi emisijami.
V podjetju DPDgroup imajo nov cilj - postati gonilna sila za dobro na svetu in združiti moči s strankami, potrošniki, dobavitelji in drugimi deležniki, da bi pozitivno vplivali na ljudi in planet. Do leta 2025 želijo v kar 350 evropskih mestih pakete dostavljajo izključno z vozili z nizkimi emisijami, hkrati pa želijo do leta 2030 zmanjšati emisije toplogrednih plinov za 43 odstotkov (glede na leto 2020).
Ob hitri rasti e-trgovine in dostave paketov so objavili njihove ambicije, ki vsebujejo natančne razdelane cilje vse do leta 2040. Zavezujejo se, da bodo emisije toplogrednih plinov zmanjšati za 90 odstotkov in tako dosegli svojo »net zero« ambicijo.
DPD kot del Climate Group tik pred menjavo flote vozil
Ker želi DPDgroup postati mednarodna referenca na področju trajnostne dostave, se je septembra 2022 pridružila tudi iniciativi, ki jo vodi mednarodna neprofitna organizacija Climate Group, da bi pospešila dekarbonizacijo svojega delovanja in spodbudila širše ukrepanje v sektorju cestnega prometa. S tem so se zavezali, da bodo svojo floto vozil nad 7,5 ton do leta 2040 preusmerili na ničelne emisije iz izpušne cevi. Podjetje bo do leta 2030 ciljalo tudi na nabavo izključno takšnih vozil v segmentu srednje tovornih vozil.
Trajnostno poročilo
V DPD vsako leto objavijo tudi trajnostno poročilo, ki potrjuje njihovo vizijo do leta 2030, da postanejo mednarodna referenca na področju trajnostne dostave in vodilni dejavnik pospeševanja e-trgovine.