nn
Aktualno

Effie® Slovenija 2023 z dvema pomembnima novostima

Tekmovanje ima letos dve pomembnejši novosti; prva je premik iz komunikacijske v marketinško uspešnost in učinkovitost, druga novost pa sta dve novi kategoriji.

Prva novost, premik iz komunikacijske v marketinško uspešnost in učinkovitost v primerjavi s preteklimi leti zahteva večje sodelovanje med agencijo in oglaševalcem. Druga novost pa sta dve novi kategoriji. Kategorija Medijske strategije in inovativna uporaba medijev vključuje kampanje, ki so dosegle odlične rezultate z učinkovitimi medijskimi strategijami in/ali inovativnimi pristopi do komunikacijskih kanalov in medijev, kategorija Vključenost znamke v ciljne skupnosti pa prepoznava kampanje, ki so okoli svoje znamke angažirale in zgradile močno skupnost.

Prijavitelji bodo tako lahko prijavili svoja dela v 8 panožnih in 11 posebnih kategorij.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji