Epica: Nagrajena oba slovenska finalista
Oba projekta, ki sta se uvrstila v ožji izbor, sta na včerajšnji slavnostni podelitvi nagrad Epica prejela nagrado – »Alternate Re[AI]lity: Zgodovina računalništva okoli leta 1890« srebrno, »Share Planica« pa bronasto.
Kaja Kovič
Projekt »Alternate Re[AI]lity: Zgodovina računalništva okoli leta 1890« studia Digital Da Vincis in muzeja Peek&Poke s hrvaške Reke je prejel srebrno nagrado v kategoriji rekreacija in prosti ča, projekt »Share Planica« agencije McCann Ljubljana in družbe Mastercard pa je prejel bronasto nagrado v kategoriji finančnih storitev.
Iz regije je bil nagrajen še en projekt, hrvaška oglaševalska akcija Juha za zapomnit' agencije Bruketa&Žinić&Grey in podjetja Marodi, ki je prejela bronasto epico v kategoriji oblikovanje publikacij.
Epica je kot edino oglaševalsko tekmovanje, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij (v žiriji je dolga leta tudi Marketing magazin), včeraj zvečer v Parizu podelila več kot 350 nagrad.
Nemčija je prejela več kot 100 nagrad, med katerimi so bile štiri velike nagrade, 23 zlatih in 40 srebrnih odličij. Na drugem mestu ji je sledila Kanada z 48 nagrajenimi projekti, vključno s šestimi zlatimi in 14 srebrnimi nagradami. V peterico najboljših držav so se uvrstile še Velika Britanija, Francija in ZDA.
Letošnji žiriji je predsedovala novinarka Claire Atkinson, ki je pisala za The New York Post, Business Insider in NBC, zaupano pa ji je tudi pisanje biografije Ruperta Murdocha. Žiriranje in podelitev nagrad je komentirala: »Člani žirije na tekmovanju Epica odlično razumejo svoje poslanstvo in so se izkazali kot resni, razgledani ter artikulirani kritiki na svojem področju. Njihova presoja temelji na jasnem razumevanju, kaj tvori privlačno in uspešno kampanjo, ki nagovori srce in um, ter kdaj prizadevanje ne doseže cilja ali sproža preveč vprašanj. Visoka kakovost prijavljenih del nam je omogočila prav navdihujoče ocenjevanje.«