Generacija Z si želi bolj raznolikih nastopajočih v oglasih
Raziskava Clear Channel UK razkriva jasne generacijske razlike v odnosu do raznolikosti in vključevanja v oglaševanju. Generacija Z si želi več zastopanosti različnih skupin v oglaševanju.
Kaja Kovič
Kar 42 odstotkov generacije Z meni, da sta v mednarodnih oglasih mnogo premalo zastopani rasa in narodnost, sledi jim invalidnost (40 odstotkov), modeli večjih postav (36 odstotkov), starejše starostne skupine (30 odstotkov) in skupine LGBTQ+ (27 odstotkov). Pri Clear Channel UK pri tem poudarjajo, da v skupnem seštevku le 20 odstotkov vseh anketirancev meni, da so v oglaševanju premalo zastopane rase, invalidne osebe in skupine LGBTQ+.
Želje po spremembi kreativnih rešitev oglaševalcev
Poleg izboljšanja zastopanosti si ljudje želijo, da bi bile tudi same kreativne rešitve bolj vključujoče in dostopne. Na vrhu seznama želja je snovanje bolj preprostih sporočil (38 odstotkov), jasnejše postavitve vizualnih elementov (36 odstotkov), več senzorične optimizacije (34 odstotkov), jasnejše pisave (29 odstotkov) in prav tako uporaba bolj umirjenih barv (16 odstotkov).
Ben Hope, direktor marketinga pri Clear Channel UK, poudarja, da zunanje oglaševanje lahko ustvari vključujoča okolja, kjer se vsi počutijo cenjene. Ocenjuje se, da zaradi neustrezno dostopnega oglaševanja blagovne znamke mesečno izgubljajo slabi 2 milijardi evrov. Prilagoditev pa je po njegovem mnenju počasna zaradi pomanjkanja znanja, stroškov in kreativnih premislekov. »Vključujoč pristop ne le poveča doseg in angažiranost blagovne znamke, temveč tudi spodbuja pozitiven ugled in zvestobo potrošnikov,« je še dodal.