m
Aktualno

Generacija Z si želi bolj raznolikih nastopajočih v oglasih

Raziskava Clear Channel UK razkriva jasne generacijske razlike v odnosu do raznolikosti in vključevanja v oglaševanju. Generacija Z si želi več zastopanosti različnih skupin v oglaševanju.

Kar 42 odstotkov generacije Z meni, da sta v mednarodnih oglasih mnogo premalo zastopani rasa in narodnost, sledi jim invalidnost (40 odstotkov), modeli večjih postav (36 odstotkov), starejše starostne skupine (30 odstotkov) in skupine LGBTQ+ (27 odstotkov). Pri Clear Channel UK pri tem poudarjajo, da v skupnem seštevku le 20 odstotkov vseh anketirancev meni, da so v oglaševanju premalo zastopane rase, invalidne osebe in skupine LGBTQ+.

Želje po spremembi kreativnih rešitev oglaševalcev

Poleg izboljšanja zastopanosti si ljudje želijo, da bi bile tudi same kreativne rešitve bolj vključujoče in dostopne. Na vrhu seznama želja je snovanje bolj preprostih sporočil (38 odstotkov), jasnejše postavitve vizualnih elementov (36 odstotkov), več senzorične optimizacije (34 odstotkov), jasnejše pisave (29 odstotkov) in prav tako uporaba bolj umirjenih barv (16 odstotkov).

Ben Hope, direktor marketinga pri Clear Channel UK, poudarja, da zunanje oglaševanje lahko ustvari vključujoča okolja, kjer se vsi počutijo cenjene. Ocenjuje se, da zaradi neustrezno dostopnega oglaševanja blagovne znamke mesečno izgubljajo slabi 2 milijardi evrov. Prilagoditev pa je po njegovem mnenju počasna zaradi pomanjkanja znanja, stroškov in kreativnih premislekov. »Vključujoč pristop ne le poveča doseg in angažiranost blagovne znamke, temveč tudi spodbuja pozitiven ugled in zvestobo potrošnikov,« je še dodal.

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji