iskalnik google
Aktualno

Googlov iskalnik trgov tudi v Sloveniji

Google bo slovenskim podjetjem pomagal pri vstopu na tuje trge z novim brezplačnim orodjem Googlov iskalnik trgov (ang. Market Finder).

Google je v sklopu pobude Grow Slovenia with Google, v kateri sodeluje z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo ter javno agencijo SPIRIT Slovenija, premierno predstavil brezplačno orodje Googlov iskalnik trgov, podprto s tehnologijo umetne inteligence za mala in srednja podjetja, ki bodo tako lahko svoj posel lažje ponesla na globalno raven.

Googlov iskalnik trgov podjetjem pomaga odpirati izvozne poti in trge. Gre za brezplačno platformo, ki podjetja vodi na vsakem koraku njihove izvozne poti, pri čemer uporablja podatke in strokovno znanje partnerjev družbe Google. Aktualna različica, najprej objavljena v Sloveniji, vključuje novo funkcijo, ki s pomočjo umetne inteligence oceni pripravljenost podjetja za širitev v tujino, na podlagi ocene pa podaja personalizirana priporočila za njegovo potencialno mednarodno širitev.

»S pravimi orodji in podporo ovire za mednarodno širitev še nikoli niso bile lažje premostljive. Google malim in srednjim podjetjem sporoča: ne glede na to, kaj prodajate, kako veliki ste ali kje imate sedež, vedno lahko uporabite naše brezplačno orodje za rast svojega podjetja in pridobivanje novih strank po vsem svetu,« pravi Joško Mrndže, direktor družbe Google Adriatics. Lenart Celar, vodja prodaje iz Googla, meni, da bo z novim orodjem vsako podjetje hitro ocenilo svoje globalne zmogljivosti in dobilo vpogled ter dostop do strategij in drugih virov, prilagojenih samo njim, Metka Svetlin, vodja marketinga v družbi Google, pa dodaja, da so ponosni, da so že pred koncem leta presegli prvotni cilj pobude, da Google pomaga 5.000 slovenskim podjetjem in posameznikom.

Zanimanje slovenskih podjetij in posameznikov je veliko

V samo treh mesecih je bilo letos preko programa Grow Slovenia with Google in izvajalca delavnic Centra za poslovno odličnost Ekonomske fakultete v Ljubljani organiziranih 70 brezplačnih delavnic za več kot 6.000 slovenskih podjetij in posameznikov. Eva Colnarič, vodja projektov v EQUI, pravi, da so jim delavnice omogočile boljše razumevanje nakupnega procesa obstoječih strank, boljše razumevanje rezultatov oglaševalskih akcij, ki so glavni vir odločanja za naprej, bolj učinkovito postavitev oglaševalskih akcij in posledično generiranje večje prodaje. Tjaša Ristič in Rok Baskera iz breakTHElines pa pravita, da jima je udeležba na delavnicah dala odskočno desko, da sta pridobila potrebno samozavest in ustvarila svoj prvi oglas. Na današnji okrogli mizi ob predstavitvi orodja Market Finder sta sicer sodelovala še Tjaša Jarc, soustanoviteljica Džungla Plants, ki se je s svojo spletno trgovino s sobnimi rastlinami že podala na Hrvaško, poslovne priložnosti pa namerava v prihodnosti iskati še v Italiji, in Peter Rener, snovalec blagovne znamke Guitar God, pod katero ustvarja unikatne klavirske stole, ki mu je Googlov iskalnik trgov med drugim svetoval, naj se ne ozira le po zahodnih trgih z visoko kupno močjo, temveč tudi proti Turčiji.

iskalnik g

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji