gucci
Aktualno

GUCCI ali CUGGL?

Blagovna znamka Gucci se je srečala z zanimivim primerom logotipa, ki je podoben njihovemu, kljub temu pa je konkurent dobil dovoljenje za njegovo uporabo.

Že oktobra 2020 je Nobuaki Kurokawa, podjetnik iz Osake, registriral blagovno znamko po imenu Cuggl. Nič posebnega, bi pomislili, a če Cuggl napišete z velikimi tiskanimi črkami in ga delno prekrijete, postane beseda zelo podobna besedi Gucci. Nekaj časa je trajalo, da so  Cuggl opazili pri Gucciju, ko pa so ga, so se nanj odzvali s pritožbo, da podobnost škoduje njihovemu ugledu. Japonski urad za patente je pritožbo zavrnil, češ da »ne vidijo nobene podobnosti z vizualnega, fonetičnega in/ali konceptualnega vidika«. Ugotovili so, da je stopnja podobnosti med logotipoma nizka, zato ju potrošniki verjetno ne bi zamenjali.

gucci

Izkazalo se je, da se je v preteklosti Kurokawa na podoben način že lotil blagovnih znamk Chanel in Balenciaga (oz. Guanfi in Balehengana).

chanel

balenciaga

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji