GUCCI ali CUGGL?
Blagovna znamka Gucci se je srečala z zanimivim primerom logotipa, ki je podoben njihovemu, kljub temu pa je konkurent dobil dovoljenje za njegovo uporabo.
Že oktobra 2020 je Nobuaki Kurokawa, podjetnik iz Osake, registriral blagovno znamko po imenu Cuggl. Nič posebnega, bi pomislili, a če Cuggl napišete z velikimi tiskanimi črkami in ga delno prekrijete, postane beseda zelo podobna besedi Gucci. Nekaj časa je trajalo, da so Cuggl opazili pri Gucciju, ko pa so ga, so se nanj odzvali s pritožbo, da podobnost škoduje njihovemu ugledu. Japonski urad za patente je pritožbo zavrnil, češ da »ne vidijo nobene podobnosti z vizualnega, fonetičnega in/ali konceptualnega vidika«. Ugotovili so, da je stopnja podobnosti med logotipoma nizka, zato ju potrošniki verjetno ne bi zamenjali.
Izkazalo se je, da se je v preteklosti Kurokawa na podoben način že lotil blagovnih znamk Chanel in Balenciaga (oz. Guanfi in Balehengana).