Guinness z globalno kampanjo naznanil partnerstvo Premier lige
Guinness je ob najavi sponzorstva Premier lige v sodelovanju z agencijo AMV BBDO ustvaril svojo največjo globalno oglaševalsko kampanjo doslej, saj želi »doseči ves svet« in potrošnike nagovoriti »na veliko«.
Guinness, blagovna znamka temnega piva, ki sodi pod okrilje korporacije Diageo, se predstavlja s štirimi oglasi, s katerimi bo partnerstvo približala nogometnim in Guinnessovim navdušencem po vsem svetu, saj se je ravno začela Premier liga. To je Guinnessovo prvo globalno partnerstvo, povezano z nogometom.
Štiriletna pogodba, ki se začne v sezoni 2024/25, predvideva, da bo Guinness postal uradno pivo, Guinness 0.0 pa uradno brezalkoholno pivo Premier lige. Guinness bo kot uradni partner lige spodbujal promocijo odgovornega pitja med nogometno sezono.
Premier liga ima sicer sedež v Angliji, vendar ima globalni doseg – je najbolj gledana nogometna liga na svetu, saj se tekme prenašajo v milijardi domov v 189-ih državah. Novo globalno partnerstvo z Guinnessom bo odmevalo v več kot 70-ih državah, štirje oglasi, ki so jih pripravili, pa so namenjeni navijačem na vseh celinah.
Nogomet se ne (le) igra, temveč občuti, kajne?
Doslej so predstavili dva od štirih novih oglasov za Guinness, s katerimi obeležujejo svoje partnerstvo. Prvi spot prikazuje tekmo, ki jo prekinejo konji na škotskem otoku Eriskay, medtem ko drugi, ki se imenuje »Brothers«, prikazuje ljubezen do nogometa v Nigeriji. Spota »Eriskay« in »Brothers« (»Brata«), ki so ju za Guinness ustvarili v agenciji AMV BBDO, povezujeta skupnost in močan občutek za kraj. Na vetrovnem otoku Eriskay, kjer 10 odstotkov prebivalstva igra za edino nogometno ekipo, smo priča tekmi proti elementom. V drugem spotu pa vidimo slepega komentatorja in njegovega brata, ki ob skupnem gledanju tekme v Nigeriji nogometa ne vidita, temveč ga čutita.
Oglasoma bosta sledila še spot »Rooftop« (»Streha«), ki se odvija v Seulu v Južni Koreji, in »Replay« (»Ponovitev«), ki se osredotoča na tedensko dramo Premier lige. Poleg spotov bodo predstavili tudi floto prilagojenih Guinnessovih cistern, ki bodo predstavljale vse ekipe prve lige in bodo pivo dostavljale v lokale. Aktivnosti bodo pospremili tudi z zunanjim oglaševanjem s sloganom »Lovely Game for a Guinness« (»Prijetna igra za Guinness«).
(Presenetljiva?) rast prodaje brezalkoholnega piva
John Kennedy, predsednik družbe Diageo za Evropo, je ob najavi partnerstva izjavil: »Premier liga je najbolj priljubljena nogometna liga na svetu ter hkrati izjemna priložnost za nadaljevanje uspeha blagovne znamke Guinness po vsem svetu in povezovanje z novimi skupnostmi ob nogometnih priložnostih. Še posebej me veseli, da bo znamka Guinness 0.0 še naprej krepila impresivno rast, ki jo beleži že od začetka prodaje, in da bomo s statusom uradnega brezalkoholnega piva Premier lige postavili temelje za nadaljnje širjenje po vsem svetu.«
Stephen O'Kelly, globalni direktor blagovne znamke Guinness, pravi, da partnerstvo združuje dve kultni blagovni znamki, ki ju obožujejo skupnosti po vsem svetu. »Ko se bo avgusta brcnila prva žoga, bo Guinness svojo mednarodno športno zapuščino povzdignil z novo kampanjo, ki bo na svoj edinstven način dosegla na milijone navijačev po vsem svetu, ki spremljajo Premier ligo in uživajo v njej,« je povedal.
Will Brass, glavni komercialni direktor Premier League, je še dodal, da jih veseli, da lahko sodelujejo z Guinnessom, vodilno svetovno pijačo, katere ekipa je s svojim marketingom na področju športa in širše dosledno dokazovala vrhunsko ustvarjalnost, inovativnost in pripovedovanje zgodb skupnosti. Pravi, da se veselijo dolgoročnega sodelovanja, ki bo izboljšalo priložnost za gledanje nogometa v pubih, barih in domovih po vsem svetu ter oživilo čarobnost, po kateri slovi Premier liga.