laala
Aktualno

Halle Berry razbija tabuje o menstruaciji in menopavzi

Intimno zdravje žensk je še vedno tabu tema – in oglaševalska industrija lahko naredi veliko za razbijanje tabujev. Tudi s pomočjo slavnih osebnosti, kot je oskarjevka Halle Berry.

Ameriška igralka Halle Berry, ki se je v spomin mnogih zapisala kot eno od najzapeljivejših deklet kultnega tajnega agenta Jamesa Bonda, opravlja več vlog hkrati – je tudi režiserka, producentka in ustanoviteljica platforme za zdrav življenjski slog Re-spin. Poleg tega si želi razbijati tabuje o intimnem zdravju žensk – in da bi njihove intimne dele poimenovali tako, kot se v resnici imenujejo (na primer vagina) in ne s sramežljivimi vzdevki (na primer »tamala«). Kot je povedala pred nabito polno dvorano na festivalu Cannes Lions (številni udeleženci so se usedli kar na tla ali pa so stali samo, da bi jo videli), je 66 odstotkov 18- do 24-letnic tako sram izreči besedo »vagina«, da se raje izogibajo obisku zdravnika ali ginekologa. Kar polovica ženske med 16. in 25. letom pa ne zna pravilno poimenovati posameznih delov vagine. In še eno zanimivo dejstvo: TikTok dekletom ponuja boljše izobraževanje o menstruaciji, kot pa so ga deležne v šoli.

Šarmantni moški in odcvetele starke

In kako lahko oglaševalci pomagajo razbijati tabuje, povezane z menstruacijo, menopavzo in ženskimi intimnimi predeli? Tudi tako, da s pomočjo svojih pogumnih agencij ustvarjajo oglase, kot je ta za vaginalni gel farmacevtske družbe Bayer. »Naloga nas oglaševalcev je, da ozaveščamo ljudi in jim pomagamo k boljšemu življenju,« je zatrdila Patricia Corsi, glavna direktorica za marketing izdelkov za zdravje potrošnikov v Bayerju. Med ljudmi je namreč zakoreninjeno prepričanje, da moški z leti le še povečujejo svoj šarm, medtem ko o ženskah govorimo kot o odcvetelih »starkah«, ki so že zamudile najboljše v življenju. »Nimamo podpore in razumevanja, zato si želim s platformo Re-spin pomagati spreminjati dojemanje ljudi. Re-spin je zame avtocesta do menopavze,« je dodala Halle Berry, ki tudi svojo 15-letno hčerko vzgaja v duhu, da na glas govori o zdravstvenih izzivih žensk.

»Letos sem dopolnila 50 let in odločila sem se, da se ne bom pustila predati krizi srednjih let. Namesto tega raje govorim o razsvetljenju srednjih let,« pa je zatrdila Patricia Corsi in dodala, da je tudi v menopavzno obdobje treba stopati z veliko mero radovednosti in prepričanjem, da najlepša leta šele prihajajo.

Tudi sicer je rdeča nit letošnjih Kanskih levov – če sodimo zgolj po prvem dnevu festivala – navdihovati in spodbujati ljudi k opolnomočenju. Veliko je namreč govora tudi o vlogi temnopoltih (predvsem žensk) v družbi in oglaševanju, pa tudi raznolikost je še vedno vroča tema. Veliko tematik torej, ki jih lahko oglaševalci uspešno nagovorijo in svoje blagovne znamke približajo različnim ciljnim skupinam. 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji