Heineken spodbuja odgovorno druženje
Nizozemska pivovarna Heineken z globalno oglaševalsko akcijo poleg k odgovornemu pitju poziva (še) k odgovornemu druženju v lokalih.
Izhodišče akcije sta dve dejstvi. Prvič, po svetu se iz pandemije prebuja gostinski sektor, in drugič, odprtje lokalov spremlja »varovalka« v obliki varnostnih ukrepov in varnostne razdalje. Le z upoštevanjem varnostnih ukrepov pa bodo lahko lokali ostali še naprej odprti oziroma delujoči, kar je tudi glavno sporočilo akcije.
Navdih so pri pivovarskem velikanu po besedah Brama Westenbrinka, globalnega direktorja za blagovno znamko Heineken, a našli v »izkušnjah vsakdanjega življenja«. »Po novem je obisk lokala lahko čudna izkušnja in bo morda terjala svoj čas, da nanjo navadijo tako obiskovalci kot zaposleni. Želeli smo obeležiti vrnitev lokalov in ljudi spomniti, da je spoštovanje novih pravil še kako pomembno. Konec koncev, kaj je boljše od prvega nočnega izhoda? Še en nočni izhod,« je povedal Westenbrink.